خبرگزاری کار ایران

گزارش: چرا پزشک استقلال مورد تایید ایفمارک نیست؟

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۵۸۴۶

پزشک مورد نظر فرهاد مجیدی نمی‌تواند استقلال را در بازی حساس روز جمعه همراهی کند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا،‌ دکتر سید محمد آبادی پزشک مورد تایید فرهاد مجیدی در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا 2021 بود که از آلمان به جده عربستان سفر کرده تا آبی پوشان را در مسابقات فشرده دور گروهی فصل جدید لیگ قهرمانان همراهی کند. پس از همکاری مجیدی و آبادی در لیگ قهرمانان در بازگشت استقلال به تهران، این پزشک اعتماد مجیدی را جلب کرده تا در مسابقات لیگ برتر هم این تیم را همراهی کند اما او با مانع بزرگی مواجه است.

فرهاد مجیدی در نشست خبری پیش از رویارویی با پرسپولیس در هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال مدعی شد آبادی از سوی ایفمارک مورد تایید قرار نگرفته و به همین خاطر علیه زهره هراتیان، رئیس ایفمارک موضع گرفت.

آبادی با اعلام مجیدی حدود 30 هزار یورو هزینه شخصی داور تهیه کرده و به عربستان برده تا در اختیار بازیکنان استقلال قرار بدهد که این خود جای تامل دارد و باشگاه استقلال و مدیریت آن باید در این زمینه شفاف سازی کنند. دکتر آبادی در رشته دندانپزشکی تحصیلاتش را آغاز کرده  وسپس رشته جراحی فک و صورت که یکی از شاخه‌های تخصصی مربوط به دندانپزشکی است را ادامه داده است.

گزارش: چرا پزشک استقلال مورد تایید ایفمارک نیست؟

او در واقع از نظر تحصیلات پزشکی، پزشکی نیست که بتواند در مسابقات ورزشی کنار یک تیم فوتبال فعالیت داشته باشد. اینکه او چطور در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا استقلال را همراهی کرده باید دید که چطور AFC چنین اجازه‌‎‌ای صادر کرده است؛ البته بررسی مدارک از سوی این نهاد چندان دقیق مانند مسابقات جام جهانی  و المپیک  نیست.

آبادی پیش از زمان حضور فرهاد مجیدی در تیم المپیک حضور داشته که با نظر حمید استیلی در این سمت آغاز بکار کرد. اینکه او چطور و از چه طریقی به عنوان یک دندانپزشک کنار تیم امید حضور داشته، مشخصا به کمیته پزشکی فدراسیون قبلی مربوط می‌شود که آن زمان مجوز را صادر کرده است. در مورد حضور او در آسیا AFC در این بخش هم قابل توجه است که در صورت صعود ایران به مسابقات المپیک و بررسی دقیق مدارک، او قطعا نمی‌توانست به عنوان پزشک یک تیم فوتبال تیم امید را همراهی کند.

با توجه به اینکه  پزشک مورد نظر فرهاد مجیدی یک دندانپزشک است، او از نظر قوانین مسابقات نمی‌تواند در این حوزه فعالیت کند. عدم شفافیت در این مورد برای مجیدی شائبه‌ای ایجاد کرده که ایفمارک برای مانع تراشی دست به چنین اقدامی زده است درحالیکه حضور آبادی روی نیمکت به عنوان یک پزشک از نظر مقررات لیگ فوتبال ایران غیرقانونی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز