خبرگزاری کار ایران

بهادر عبدی در گفتگو با ایلنا؛

مجیدی بدون کمالوند هم موفق بود/ هر سرمربی به یک مطهری نیاز دارد/ پرسپولیس فرصت سوزی نکند برنده دربی خواهد بود

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۵۸۲۱

پیشکسوت پرسپولیس گفت: مطمئن هستم روزی حمید مطهری به عنوان سرمربی روی نیمکت پرسپولیس خواهد نشست و به موفقیت‌های زیادی می‌رسد.

بهادر عبدی پیشکسوت پرسپولیس در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص بازی این تیم برابر سپاهان اصفهان گفت: بازی جذابی را شاهد بودیم. متاسفانه پرسپولیس باز هم شاهد بودیم که موقعیت‌های زیادی را در این بازی از دست می‌دهیم. پرسپولیس خود را به خوبی به سپاهان تحمیل کرد و به جز ۱۵ دقیقه پایانی بازی که سپاهان با توجه به اینکه عقب بود بازی را در اختیار داشت. بچه‌ها با توجه به حضور در رقابت‌های آسیایی از نظر بدنی خسته بودند و روی یه شوت و خوش‌شانسی سپاهانی‌ها توپ تبدیل به گل شد. 

وی در خصوص اینکه چرا پرسپولیس در‌ بازی‌های حساس در دقایق پایانی نتیجه را از دست می‌دهد، گفت: پرسپولیس موقعیت گل صد در صد به حریفان خود نداد و رقبا روی خوش شانسی و از یک موقعیت نصف و نیمه به گل رسیدند. اما قبول دارم برای تیمی که در سطح اول آسیا می‌درخشد و قهرمان بلامنازع ایران است این موضوع خوب نیست.

عبدی در مورد حواشی بازی سپاهان و پرسپولیس اظهار داشت: حواشی و درگیری‌های که این بازی دارد در دربی اتفاق نمی‌افتد و فکر می‌کنیم این حواشی از ماجرای قهرمانی ما با گل سپهر حیدری در دقیقه ۹۶ شروع شد. در هر صورت این اتفاقات زیبنده دو تیم نمی‌باشد و باید نتیجه در زمین رقم بخورد. فیلم‌ها را که نگاه می‌کردم، مشاهده کردم بازیکنان باتجربه سپاهان مثل پیام نیازمند، سروش رفیعی، سجاد شهباززاده در این موضوع دخیل نبودند و محمد محبی جوان که چندسالی است در لیگ برتر حضور دارد با سید جلال برخورد درستی نداشتند.

کاپیتان سابق پرسپولیس در مورد دربی پایتخت و جدایی فراز کمالوند و ثاثیر آن روی نتیجه گیری استقلال گفت: به هیچ وجه جدایی یک مربی تاثیری روی نتیجه گیری یک تیم نخواهد داشت هرچند آقای کمالوند مربی خوبی است و من شاگرد ایشان نیز بوده‌ام. اما فرهاد مجیدی سال گذشته بدون حضور او نتایج خوبی گرفت. استقلال جلوی ذوب‌آهن بازی خوبی کرد و به نظرم ذوبی‌‌ها پیروزی خود را مدیون شهاب گردان هستند. بازی حساسی است یکی از معدود سال‌های است که دو تیم با نیمکتی کامل برابر هم قرار می‌گیرند. پرسپولیس با پیروزی برابر استقلال می‌تواند یکی از حریفان خود را در راه قهرمانی از جدول خارج کند و استقلال با برد می‌تواند دوباره به کورس برگردد. اگر در این بازی فرصت سوزی نکنیم برنده دربی ما خواهیم بود.

وی در پایان در خصوص جدایی کمالوند از استقلال و همچنین مقایسه او با حمید مطهری که ترجیح داد در پرسپولیس بماند گفت: این یک بحث شخصی است و به خود فرد بستگی دارد. من شاگرد آقای مطهری بودم و شاهد بودم که می‌خواستند ایشان را به عنوان سرمربی راه‌آهن انتخاب کنند ایشان قبول نکرد. به نظرم هر سرمربی برای موفقیت خود به یک مربی با شخصیت مثل حمید مطهری نیاز دارد و همیشه پشت سرمربی تیم بوده است. مطمئن هستم روزی به عنوان سرمربی روی نیمکت پرسپولیس خواهد نشست و به موفقیت‌های زیادی می‌رسد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز