خبرگزاری کار ایران

گل‌محمدی: تنها خواسته ما از سازمان لیگ اجرای عدالت بود که انجام نشد/ می‌خواهند داور بازی را تحت تاثیر قرار دهند

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۵۸۰۴

سرمربی پرسپولیس در مورد تقابل با استقلال در دربی پیش رو صحبت کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، یحیی گل‌محمدی، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص تقابل با استقلال در هفته بیست و سوم لیگ برتر اظهار داشت: ابتدای صحبت‌های می‌خواهم عید فطر را به همه مسلمانان خصوصاً مردم شریف ایران تبریک می‌گویم. باید تشکر کنم از کادر درمان و نباید هیچ وقت این عزیزان را فراموش کنیم. باید از بازیکنان مربیان و تمام دست اندرکاران که سبب شدند مردم در خانه بمانند پ کمک زیادی به عدم انقال ویروس کرده اند داشته باشیم زیرا کار سختی را پیش رو دارند و هر هفته باید با اتوبوس و هواپیما به شهر های مختلف بروند. باید از تک تک آنها تشکر کرد.

وی افزود: دربی یک بازی حساس و ویژه است و حساسیت خاصی برای هواداران است. چیزی که نتیجه دربی را مشخص می‌کند داشتن تمرکز و انگیزه است. این بازی یک بازی مهم است و از اینجا به بعد لیگ هر امتیازی که کسب می‌شود در سرنوشت قهرمانی موثر خواهد بود و تلاش ما این است که هر 3 امتیاز بازی را کسب کنیم. در مورد مسائل فنی زود است بخواهیم صحبت کنیم و بعد از بازی می‌شود در موردش صحبت کرد.

وی در مورد وضعیت مصدومیت بازیکنان تیم از جمله کنعانی‌زادگان گفت: ما سه چهار بازیکن مصدوم از بازی قبل داریم که هنوز وضعیت آنها مشخص نیست. امیدواریم فردا بازی خوبی انجام دهیم و در وهله اول این مسابقه جذاب باشد و بیننده لذت ببرد و در نهایت هم نتیجه دلخواه ما باشد. هنوز واقعاً مشخص نیست و کادرپزشکی در تلاش است تا نفرات مصدوم ما را آماده کند. در تمرینات روز گذشته که او و چند بازیکن را در اختیار نداشتیم ولی این ساعات باقی مانده تا بازی هم تعیین کننده است و ممکن است این چند نفر را بتوانیم به بازی برسانیم.

سرمربی پرسپولیس در ادامه در واکنش به سؤال خبرنگاری مبنی بر اینکه باشگاه پرسپولیس خواستار برگزاری دربی با تعداد بازی‌های مساوی شده بود، اما این اتفاق رخ نداد تصریح کرد: این اعتراض را ما از یک ماه پیش داشتیم، ولی متأسفانه توجهی به آن نشد. این تبعیض نسبت به نیم‌فصل اول وجود داشته است. برنامه بازی‌ها اصلاً برای ما مناسب نبود و شرایط سختی برای ما درست کردند. انتظار زیادی نداشتیم و تنها انتظارمان عدالت و برابری بود. خواسته استقلال را در نیم فصل اول که همین بود، اجرا کردند ولی در دور برگشت خواسته ما اجرا نشد. در هر صورت این تبعیض‌ها وجود داشت. ما هم تلاش می‌کنیم با قدرت جلو برویم و در این راه با خیلی چیزها مبارزه می‌کنیم که یکی از آن همین برنامه‌ریزی مسابقات است و مسئله دیگر برنامه‌های چیپ صدا و سیماست که میهمان‌هایی که دعوت می‌کنند اکثراً استقلالی هستند و یا مجری‌ها خودشان را به آب و آتش می‌زنند که تیم داوری پرسپولیسی است و فشار زیادی به آنها می‌آورند. حتی خود باشگاه استقلال هم در این باره بیانیه داده بود. این‌ها نگران‌کننده است. من از کسانی که می‌توانند تأثیرگذار باشند می‌خواهم که آرامش را برقرار کنند. اجازه دهیم تیم داوری در آرامش کارش را کند، این تنها خواسته ماست.

گل‌محمدی در پاسخ به سؤالی درباره اینکه گفته می‌شود جدایی کنعانی‌زادگان از پرسپولیس قطعی شده است، گفت: در مورد این مسائل قبل از این صحبت شده است و بهتر است در مورد بازی صحبت کنیم.

وی همچنین در پاسخ به این پرسش که با بازگشت سعید آقایی آیا او به جای وحید امیری در پست دفاع چپ پرسپولیس حضور خواهد داشت یا خیر، عنوان کرد: نمی‌توانیم در مورد اینکه چه کسی بازی می‌کند، صحبت کنیم. همه چیز فردا مشخص می‌شود.

سرمربی پرسپولیس درباره سیستم تهاجمی تیمش برای دربی نیز یادآور شد: برای پرسپولیس همه بازی‌ها مهم است. ما در تمام مسابقات برای برد به زمین می‌رویم. این فلسفه پرسپولیس است. هیچ فرقی نمی‌کند حریف کجای جدول باشد. بازیکنان ما ذهن برنده و بزرگی دارند و این موضوع در بازی فردا خیلی به ما کمک می‌کند.

گل‌محمدی در رابطه با این پرسش که به نظرش با توجه به شرایط جدول فشار روی کدام تیم در بازی فردا بیشتر است، تصریح کرد: ما الان با توجه به نتایج و شرایط جدول، یک رقیب سرسخت داریم که سپاهان است. فکر نمی‌کنم در هیچ مسابقه‌ای ما برای مساوی به زمین برویم. فردا اولین خواسته ما این است که برنده باشیم و این هدف ما در دربی است.

وی در ادامه نشست خبری خود درباره دلایل گل خوردن تیمش در دقایق پایانی توضیح داد: شرایط بازی ها متفاوت است ولی در هر صورت باید روی این مسئله کار کنیم. خودم هم تا حدودی این موضوع را قبول دارم. بعد از گل اول ما باید برای گل دوم برویم، البته عقب‌نشینی طبیعی است و حریف هم فشار می آورد. تمام بازی‌های فوتبال همین است، ولی باید روی این موضوع بیشتر کار کنیم.

گل محمدی در ادامه پرسش قبل در واکنش به نظر خبرنگاری مبنی بر اینکه آیا به نظرش با تعویض نمی‌تواند فشار را از روی تیمش بردارد؟ گفت: چشم تعویض هم می‌کنیم!

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز