خبرگزاری کار ایران

شجاعی: خط قرمز ما در باشگاه زیر پا گذاشته شد/ ماندن من و دژاگه دیگر به صلاح تراکتور نیست (فایل صوتی)

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۵۷۱۵

کاپیتان تراکتور در یک فایل صوتی از جدایی از این تیم خبر داد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، مسعود شجاعی و اشکان دژاگه، دو کاپیتان تیم تراکتور که بعد از ماجراهای اردوی امارات دیگر به تبریز برنگشته و در تمرینات حاضر نمی‌شوند به احتمال زیاد پرونده حضورشان در این تیم برای همیشه بسته شده است.

بعد از کش مکش های روزهای اخیر میان این دو نفر و باشگاه و استوری اعتراض آمیز بازیکنان تیم که گفته می‌شود به این ماجرا مربوط بوده است، شب گذشته یک فایل صوتی از سوی مسعود شجاعی منتشر شد که در آن علاوه بر تایید اختلاف با رسول خطیبی، از جدایی خود و اشکان دژاگه از این باشگاه خبر داد.

شجاعی در این متن گفت:

خدا را شکر در این مدت رختکن خیلی سالمی داشتیم و بازیکنان همه متواضع بودند و با وجود تمام مشکلات، این رفاقت در رختکن بود که مشکلات را قابل تحمل می کرد. ولی متاسفانه در این اواخر روی خط قرمز من و خیلی ها یعنی احترام، پا گذاشته شد و با این شرایط، اوضاع دیگر قابل تحمل نیست و ماندن من و اشکان دژاگه که به خوبی با خصوصیات اخلاقی اش آشنا هستم دیگر جایز نیست. فکر می کنم رفتن ما بهتر باشد تا به تیم ضربه ای وارد نشده و وارد حاشیه نشود.

 

بدین ترتیب شجاعی با انتشار این فایل صوتی از اختلاف خودش با خطیبی و مسئولان باشگاه به صورت علنی پرده برداشت و با این شرایط باید پایان کار این دو نفر را در جمع سرخپوشان تبریزی قطعی دانست.

حجم فایل صوتی: ۴۸۰.۵۷K | مدت زمان فایل صوتی: ۰۰:۰۱:۰۰ دانلود فایل صوتی
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز