خبرگزاری کار ایران

عباسیان: هدف آلومینیوم رتبه‌های بالای جدول است؛ سهمیه آسیایی دور از ذهن نیست

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۵۴۶۴

هافبک تیم آلومینیوم اراک ابراز امیدواری کرد این تیم در پایان فصل جاری لیگ برتر جزو تیم‌های بالای جدول باشد.

معین عباسیان در گفتگو با ایلنا درخصوص برتری یک بر صفر مقابل صنعت نفت آبادان در بازی هفته بیست و دوم لیگ برتر گفت: می‌دانستیم که در آبادان مقابل تیم خوب صنعت نفت کار سختی داریم و با توجه به شرایط جوی این شهر کار سخت‌تر بود. خداراشکر با تلاش بازیکنان و زحمات کادرفنی توانستم سه امتیاز خیلی خوب کسب کردیم که روند خوب‌مان را تثبیت کنیم. 

عباسیان با اشاره به غیبت نزدیک به ۸بازیکن به دلیل ابتلا به کرونا گفت: متاسفانه ما به دلیل ابتلا به کرونا بازیکنان‌مان را در اختیار نداشتیم که این موضوع برای ما تاثیرگذار بود و ما یک خانواده هستیم که غیبت بازیکنان تاثیر بسیاری داشت. به هر در فوتبال بعضی از اتفاقات طبیعی است و در مورد کرونا هم متاسفانه موجب شد که بازیکنان را به این دلیل در اختیار نداشته باشیم. امیدوارم که این بیماری هرچه زودتر تمام شود تا هم ما از فوتبال لذت ببریم و هم تماشاگران به ورزشگاه‌ها برگردند.

بازیکن تیم آلومینیوم درخصوص روند این تیم به همراه علیرضا منصوریان گفت: خداراشکر تا به الان شکستی به همراه آقای منصوریان متحمل نشدیم اما که مهم این است که روز به روز بهتر شویم و امیدوارم که در هفته‌های آتی روند رو به رشدی داشته باشیم.

آلومینیوم پتانسیل کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را دارد؟ عباسیان در پاسخ به این سوال گفت: برنامه باشگاه و کادرفنی این است که جزو تیم‌های بالای جدول باشیم و ما بازی به بازی پیش می‌رویم. امیدواریم که با کمک بچه‌ها و کادرفنی به این عنوان برسیم و دور از ذهن نیست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز