خبرگزاری کار ایران

رستمی: مشکل ماشین سازی روانی است / امیدوارم دل هواداران را شاد کنیم

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۵۲۶۲

مدافع تیم ماشین سازی ابراز امیدواری کرد این تیم به همراه علیرضا اکبرپور سهمیه لیگ برتری نماینده تبریز در لیگ برتر را حفظ کند.

مهدی رستمی مدافع تیم ماشین سازی تبریز در گفتگو با ایلنا درباره تساوی مقابل سایپا اظهار داشت: بازی خوبی بود و دو تیم نیاز شدیدی به پیروزی داشتند ولی در آخر بازی مساوی شد. ما خیلی خوب شروع کردیم و زود هم گل زدیم اما روی یک اتفاق گل خوردیم و بعدش در نیمه اول می‌توانستیم کار را تمام کنیم که یک مقدار بدشانس بودیم و توپ‌هایمان گل نشد. در نیمه دوم هم اینطور بود اما در نهایت به یک امتیاز رسیدیم.

مدافع تیم ماشین سازی درباره گلایه‌های علیرضا اکبرپور از گل‌های دریافتی گفت: از نظر من مشکل اینجاست که خودمان را باور نداریم و از نظر روانی مشکل وجود دارد. وقتی گل می‌زنیم و نمی‌توانیم آن را حفظ کنیم به نوعی یک ترس برای ما تبدیل شده که تمرکز را بهم ریخته است. بعد از چند وقت گذشته با وجود حضور بازیکنان جوان هنوز به خودباوری کامل نرسیدیم و متاسفانه گل‌هایی دریافت می‌کنیم که اصلا باورکردنی نیست. شرایط طوری پیش می‌رود که خودمان هم باور نمی‌کنیم چطور گل خوردیم.

رستمی درباره بازی مقابل نفت مسجد سلیمان گفت: خیلی وقت است که بازی‌های لیگ برای ما مثل جام حذفی شده و تلاش می‌کنیم تا بیشترین امتیازات را کسب کنیم. بازی خیلی حساسی را پیش رو داریم که متاسفانه به غیر از من و منصور باقری یکی دو بازیکن دیگر حضور ندارند. امیدواریم که بچه‌ها بهترین نتیجه را کسب کنند.

مدافع ماشین سازی درباره پیش بینی از وضعیت این تیم در آینده با حضور علیرضا اکبرپور گفت: ایشان در کنار اینکه انسان بزرگی هستند خیلی مربی خوبی هستند که آمادگی تیم با ایشان بسیار بالا رفته است. ایشان برای کسب نتیجه و موفقیت خیلی تلاش می‌کنند و ما امیدواریم که دل هواداران تیم ریشه دار ماشین سازی را شاد کنیم. از روز اول تلاش مجموعه تیم ما این بوده که بهترین نتایج را به دست بیاوریم اما اتفاقات زیادی وجود داشت که مانع می‌شد؛ امیدواریم که از این پس بهترین نتایج را کسب کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز