خبرگزاری کار ایران

ماجرای مصاحبه‌ای که برای باشگاه دردسرساز شد؛

چه کسی صحنه گردان اعتراض دسته جمعی تراکتوری‌ها بود؟

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۵۲۱۶

استوری دسته جمعی تراکتوری‌ها در روز گذشته چیزی بیش از یک اعتراض ساده به مشکلات مالی بود.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، باشگاه تراکتور در لیگ بیستم تا اینجای کار وضعیت خوبی را سپری نکرده و از ابتدای فصل در کنار نوساناتی که در نتیجه گیری داشته، درگیر حواشی زیادی هم بوده و هر چند وقت یک بار یک ماجرای حاشیه‌ای از این تیم به بیرون بروز می‌کند.

از ماجرای جذب و برکناری منصوریان که منجر به جرو بحث‌های رسانه‌ای میان او و مالک باشگاه شد تا امروز، باشگاه تراکتور درگیر حواشی مختلفی است که یک چشمه از آن روز گذشته و در استوری هماهنگ 13 بازیکن تیم خودش را نشان داد.

تراکتور چند هفته‌ای است که با هدایت رسول خطیبی اداره می‌شود و آنطور که شنیده شده از همان اوایل رابطه خوبی میان او و سه کاپیتان وقت تراکتور یعنی شجاعی، دژاگه و حاج صفی وجود نداشت. در این میان حاج صفی با یک پیشنهاد خوب از سپاهان توانست جدا شود ولی دو کاپیتان دیگر در تیم ماندند و اختلافات میان آنها و سرمربی تیم علنی شد و در اردوی امارات خودش را نشان داد.

شجاعی و دژاگه که موقعیت خود را در تیم در خطر می‌دیدند و از طرفی بابت عدم دریافت مطالبات خود شاکی بودند با تیم به تبریز برنگشته و در تمرینات حاضر نشدند. باشگاه ابتدا غیبت آنها را به بهانه مرخصی توجیه کرد ولی وقتی این موضوع ادامه دار شد مجبور شدند واکنش نشان دهند.

ظاهراً شجاعی و دژاگه در صحبت با زنوزی سعی داشتند او را برای برکناری خطیبی تحت فشار قرار دهند ولی مصاحبه روز گذشته آذرنیا که در آن حمایت قاطع از خطیبی و تذکر و تهدید جدی به شجاعی و دژاگه عنوان شد و مشخصاً موضع رسمی باشگاه بود نشان داد مالک تراکتور در این دعوا طرف سرمربی تیمش را گرفته است.

ساعاتی پس از این مصاحبه بود که استوری هماهنگ 13 بازیکن تراکتور در فضای مجازی پخش شد و آنها اعلام کردند ماه‌هاست یک ریال دریافتی از باشگاه نداشتند. اگرچه مشکلات مالی در تراکتور به دیروز و امروز بر نمی‌گردد ولی این اقدام هماهنگ آنهم ساعاتی پس از مصاحبه آذرنیا در نوع خود جالب توجه بود.

شنیده‌ها حاکی از آن است که این 13 بازیکن در اقدام خود به نوعی در دعوای باشگاه با شجاعی و دژاگه، طرف کاپیتان‌ها را گرفتند و به نوعی این اقدام ضرب شصتی بود که شجاعی و دژاگه در واکنش به موضع باشگاه داشتند و حالا حواشی تراکتور به قدری بالا گرفته که جمع کردنش کار راحتی به نظر نمی‌رسد.

از سوی دیگر تعدادی از بازیکنان هم در این اقدام همراه سایرین نبودند و حالا دو دستگی در تراکتور موضوع جدیدی است که مسئولان باشگاه با آن روبرو هستند.

اگرچه عباس الیاسی، رئیس هیات مدیره باشگاه از برخورد جدی با این نفرات صحبت کرد ولی بعید به نظر می‌رسد اقدامات این چنینی هم در جمع کردن حواشی اثر جدی داشته باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز