خبرگزاری کار ایران

برگزاری نشست ماقبل نهایی دکتر سجادی و کادر سرپرستی کاروان اعزامی به المپیک توکیو با مسئولان ستاد برگزاری بازی‌ها

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۵۰۲۳

نشست ماقبل نهایی دکتر سجادی و کادر سرپرستی کاروان اعزامی به بازیهای المپیک توکیو بعد از ظهر روز گذشته بصورت آنلاین با مسئولان ستاد برگزاری بازیهای المپیک توکیو و مسئولان برگزاری مسابقات برخی رشته ها برگزار شد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛این نشست که با حضور دکتر سجادی سرپرست کاوران اعزامی به المپیک توکیو،پیمان فخری رئیس مرکز نظارت بر تیمهای ملی،فرید فتاحیان مدیر بین الملل و خانم فاطمه موسوی زاده از امور بین الملل کمیته بمدت سه ساعت بصورت آنلاین بطول انجامید آخرین هماهنگی و تغییرات ماقبل نهایی کاروان اعزامی به توکیو با مسئولان ستاد برگزاری بازیها انجام شد.

در این نشست کادر سرپرستی کاروان اعزامی به بررسی آخرین وضعیت و اطلاعات کادرپزشکی، مسئولین،ورزشکاران،مربیان و همراهان اعزامی پرداخته تا با توجه به لیست اولیه ای که فدراسیون ها داده اند حال با توجه به  پشت سرگذاشتن رقابت های کسب سهمیه المپیک و مشخص شدن نفرات اعزامی برخی رشته ها با توجه به لیست ارسالی فدراسیون ها تعدادی از افراد از لیست خارج شده تا لیست ماقبل نهایی نفراتی اعزامی آماده و کوچک تر گردد.

زمان چگونگی ورود  به دهکده بازیها، نحوه اولین ورود کاروان ورزشی ایران، چگونگی استفاده از امکانات دهکده ،حمل و نقل .....و آخرین  تغییرات در نظر گرفته شده از سوی میزبان، نحوه پرداخت هزینه کاروان ورزشی کشورمان به مسئولان ستاد برگزاری بازیها از جمله موارد مهمی بود که در این نشست سه ساعته  مورد بررسی قرار گرفت.

همچنین بررسی تعداد کار تهای (DAY PASS) در نظر گرفته شده برای کاروان ایران برای ورود به دهکده ورزشکاران  با توجه به تعداد نفرات اعزامی کاروان و گفتگو با مسئولان برگزاری مسابقات  برخی رشته ها که هنوز  نمایندگان کشورمان درگیر رقابت های کسب سهمیه المپیک هستند  از دیگر موارد مهم نشست روز گذشته کادر سرپرستی کاروان اعزامی کشورمان به المپیک توکیو بود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز