خبرگزاری کار ایران

عاشوری: به خاطر یک اشتباه نباید به حقیقی حمله شود/ به سهمیه نه، فقط به بازی با ذوب آهن فکر می‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۴۹۱۱

هافبک تیم گل گهر در مورد شکست مقابل فولاد و قطع شدن روند پیروزی های این تیم در لیگ برتر صحبت کرد.

نوید عاشوی در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص شکست گل گهر مقابل فولاد خوزستان اظهار داشت: ما در این بازی موقعیت‌های زیادی داشتیم ولی از آنها استفاده نکردیم. به تیم فولاد تبریک می‌گویم و فوتبال همیشه برد و باخت دارد و نتایج قرار نیست همیشه عالی باشد و کاملاً طبیعی است که برای هر تیمی شکست هم اتفاق می‌افتد. ما در این بازی  می توانستیم پیروز شویم و فرصت‌هایی هم از دست رفت ولی اشتباه هم بخشی از بازی محسوب می‌شود.

وی با اشاره به عملکرد علیرضا حقیقی و اشتباه فاحشی که در این بازی داشت گفت: همانطور که گفتم اشتباه هم بخشی از فوتبال است و هر بازیکنی ممکن است دچار اشتباه شود. نباید فراموش کنیم علیرضا حقیقی عملکرد خوبی برابر ذوب آهن، ماشین سازی، مس کرمان و... برای ما داشت و بارها با واکنش های خوب خودش دروازه را نجات داده و درست نیست روی اشتباهاتش تمرکز شود و به خاطر یک بازی اینطور به او حمله شود.

هافبک گل گهر در مورد تعویضش در دقیقه 60 بازی هم توضیح داد: این تشخیص سرمربی تیم بود که در آن مقطع تعویض شوم و بازیکن دیگری جای من را بگیرد و حتما صلاح تیم در این موضوع بوده است. فکر می‌کنم ایشان تصمیم درستی گرفتند و از تجربه‌شان در مربیگری استفاده کردند.

عاشوری در پایان  در مورد شکست استقلال مقابل ذوب آهن که همچنان شانس سهمیه را برای این تیم زنده نگه داشته است هم گفت: تمام تلاش ما این است که در بازی‌های باقی مانده بهترین عملکرد ممکن را داشته باشیم و بهترین نتایج را هم کسب کنیم و مهم‌ترین هدف تیم ما در حال حاضر بازی روز جمعه مقابل ذوب آهن است و به این که آخر فصل قرار است چه بشود از الان فکر نمی‌کنیم. امیدوارم بتوانیم مقابل ذوب آهن پیروز شویم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز