خبرگزاری کار ایران

با اشتباه فاحش حقیقی رقم می‌خورد؛ بازگشت بشاگردی به قفس توری گل گهر؟

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۴۷۵۵

با اشتباه ۳ امتیازی که علیرضا حقیقی دروازه بان گل گهر در بازی با فولاد داشت اکنون احتمال بازگشت مهرداد بشاگردی به چهارچوب دروازه گل گهر وجود دارد.

به گزارش ایلنا، حقیقی که به دلیل اشتباهات متعدد در چند بازی  پیکان و استقلال  به نیمکت گل گهر منتقل شد و در نیم فصل در آستانه جدایی قرار گرفته بود، در نهایت در سیرجان ماندگار شد و در بازی حساس با فولاد با یک اشتباه کُشنده شرایط را برای گل گهر سخت کرد.

حالا خبر می‌رسد که ممکن است امیر قلعه‌نویی دوباره بشاگردی را به ترکیب اصلی تیمش اضافه کند تا خیالش از این ناحیه راحت باشد.

بشاگردی دروازه بانی است که با گل گهر با عملکرد خوبش از لیگ یک به لیگ برتر صعود کرد و در فصل قبل نیز هر گاه درون دروازه ایستاد عملکرد قابل قبولی داشت. او در این فصل نیز در ۵ بازی برای گل گهر به میدان رفت و خوب عمل کرد.

گل گهر با کلین شیت بشاگردی سایپا را برد، با نفت مسجدسلیمان به تساوی بدون گل دست یافت، در بازی با نساجی دو بر یک پیروز شد ( گل نساجی از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید)، در بازی با سپاهان در اصفهان یک بر صفر باخت و در بازی با پرسپولیس که یک بازی خاص بود و همه تیم بد بودند ۵ گل دریافت کرد.

مهمترین ایراد بشاگردی ارتباط نداشتن با رسانه ها و حجب و حیا و شخصیت اوست که مانع از مطرح شدن او شده است. بشاگردی هر گاه در ترکیب بوده عملکرد قابل قبولی داشته و هر زمان بیرون نشسته بی سر و صدا تمرین کرده.

بازی با ذوب آهن شاید نقطه شروع مجدد بشاگردی در ترکیب گل گهر باشد به ویژه اینکه در تیم روبروی او رسول زمانی مربی گلرهای سابق گل گهر حضور دارد و تقابل شاگرد و استاد به انگیزه‌های این دروازه بان اضافه می‌کند.

حال باید منتظر ماند و دید در نهایت تصمیم امیر قلعه‌نویی برای مهمترین مهره از ترکیب ۱۱ نفره اش چیست و آیا او با نگاه به تمام اتفاقاتی طول فصل باز هم به حقیقی اعتماد می‌کند یا بشاگردی باید دست کش ها را بپوشد؟

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز