خبرگزاری کار ایران

مهرزاد معدنچی در گفتگو با ایلنا؛

سپاهان از دست پرسپولیس گریخت/ گل محمدی نمی‌خواست تیم در لاک دفاعی فرو برود/ برد در دربی کلید قهرمانی در لیگ برتر خواهد بود

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۴۱۳۰

پیشکسوت پرسپولیس: پرسپولیس می‌توانست در ضد حملات گل‌های بیشتری را وارد دروازه سپاهان کند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، شب گذشته در دیداری حساس و جنجالی در چارچوب هفته بیست و دوم مسابقات لیگ برتر دو تیم سپاهان اصفهان و پرسپولیس تهران به مصاف هم رفتند که در پایان دو تیم به تساوی یک بر یک رضایت دادند. مهرزاد معدنچی پیشکسوت سابق پرسپولیس در خصوص این بازی با خبرنگار ما مصاحبه ای داشته است.

بازی چگونه بود؟
این بازی مثل همیشه حساس و جذاب اما پر تنش بود. دو تیم در صدرجدول رده بندی قرار داشتند و قبل از آنکه در این بازی بخواهند به پیروزی دست پیدا کنند به دنبال آن بودند تا از حریف شکست نخورند چرا که این بازی یک بازی 6 امتیازی بود . همین موضوع باعث شد تا دست به عصا بازی کنند. اما با شروع نیمه دوم پرسپولیس فشار خود را روی دروازه سپاهان بیشتر کرد و موفق شد توسط آل کثیر به گل برتری برسد. همین موضوع باعث شد تا سپاهان جلوتو بازی کند و تا برخلاف نیمه نخست در نیمه دوم بازی جذابتری را شاهد باشیم.

عملکرد پرسپولیس چگونه بود؟
پرسپولیس می‌توانست در ضد حملات گل‌های بیشتری را وارد دروازه سپاهان کند و از طرفی در خط دفاعی نیز موفق ظاهر شد اما متاسفانه توپ با برخورد به سایمک نعمتی گل شد و باید بگویم سپاهان خوش شانس بود که از دست پرسپولیس گریخت و شکست نخورد.

به نظر شما پرسپولیس زود در لاک دفاعی فرو نرفت؟

منطقی بود. پرسپولیس درخانه سپاهان از حریف پیش بود و شاگردان نویدکیا برای جبران گل خورده در مقابل رقیب مستقیم خود در راه قهرمانی باید حمله می‌کردند تا نتیجه را عوض کنند. من خودم حالا وارد عرصه مربیگری شده‌ام و می‌دانم زمانی مربی نمی‌خواهد بازیکنانش در خط دفاع بازی کنند و این موضوع را هم به آنها منتقل می‌کند اما خب وقتی در مقابل تیمی مثل سپاهان بازی می‌کند و آنها حمله می‌کنند شما مجبور هستید در لاک دفاعی بروید.

نظرتان در مورد حواشی پایان بازی چه بود؟
بازی سپاهان و پرسپولیس همیشه با حساسیت و رقابت بوده است من خودم تجربه حضور در این جو را دارم اما بهتر بود بازیکنان دو تیم خویشتن داری می‌کردند این صحنه‌ها زیبنده نام پرسپولیس و سپاهان نبود.

دربی را چگونه می‌بینید؟

اگرچه استقلال بازی شب گذشته خود را باخت. اما حساب دربی از تمامی بازی‌های فصل جداست. در دربی رفت نیز پرسپولیس شرایط خوبی نداشت و همه فکر می‌کردند استقلال برنده این بازی باشد اما به لطف قائدی در دقایق پایانی از شکست گریختند. گل محمدی به خوبی از شرایط آگاه است. امیدوارم در این بازی به پیروزی برسیم چرا که برد در دربی کلید قهرمانی پرسپولیس در لیگ خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز