خبرگزاری کار ایران

دیوار محکم ذوب آهن برابر مجیدی

شهاب: "گردان" تک نفره علیه استقلال

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۴۰۰۳

استقلال در مصاف حساس هفته بیست و دوم، سه امتیاز حساس را از دست داد؛ سه امتیازی که با درخشش دروازه بان حریف به حساب تیم تحت هدایت فرهاد مجیدی واریز نشد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، استقلال تهران شب گذشته در بازی خانگی مقابل ذوب آهن اصفهان قرار گرفت و بیست و دومین مسابقه لیگ برتری برای آبی پوشان با شکست همراه شد. اولین مسابقه تیم تحت هدایت فرهاد مجیدی پس از شرکت در مسابقات فشرده لیگ قهرمانان آسیا با توجه به اینکه پیش از مسابقه شهرآورد حائز اهمیت بسیاری بود اما نتیجه امیدوار کننده‌ای برای آنها به دنبال نداشت.

ذوب آهن در این بازی با گل‌های وحید محمدزاده و میلاد جهانی پیروز شد و با کسب سه امتیاز به رتبه سیزدهم صعود کرد که به لطف درخشش شهاب گردان آنها سه امتیازی که استقلال برای نزدیک‌تر شدن به صدر جدول نیاز داشت را به حساب خود واریز کرده و تیم مجیدی را با شکست روانه بازی حساس شهرآورد مقابل پرسپولیس کردند.

نفت آبادان، ماشین سازی تبریز، پدیده مشهد و استقلال تهران تا پیش از مسابقه شب گذشته چهار تیمی بودند که گردان 36 ساله برابر آنها موفق به بسته نگه داشتن دروازه‌اش شده بود و با عدم دریافت گل در یک بازی مهم او اکنون به اولین دروازه‌بان فصل تبدیل شده که در بازی رفت و برگشت مقابل خط حمله زهردار تیم تهرانی کلین شیت کرده است.

شهاب: "گردان" تک نفره علیه استقلال

عملکرد شهاب گردان برابر استقلال شامل 8 مهار، 6 مهار شوت از داخل محوطه جریمه، 6 خروج موفق و 55 درصد دقت‌پاس سالم بود تا او در ورزشگاه آزادی یکی از بهترین نمایش‌های دوران حرفه‌ای خود را تجربه کرده و دلیل اصلی ناکامی مهاجمان و استقلال در بازی منتهی به مصاف با تیم سابقش برای آبی پوشان باشد.

دقیقه 11 اولین مهار گردان برای حفاظت از دروازه‌اش مقابل شیخ دیاباته و ضربه سر چکشی او رقم خورد که موفق شد توپ را با موفقیت راهی کرنر کند.

شهاب: "گردان" تک نفره علیه استقلال

کلیدی‌ترین لحظه این مسابقه، واکنش سریع گردان در یکقدمی ارسلان مطهری بود؛ درست دو دقیقه پیش از اینکه عارف غلامی در وسط زمین توپ را لو بدهد و میلاد جهانی با یک ضربه پرقدرت رشید مظاهری را تسلیم کند. در دقیقه 57 وقتی ذوب آهن یک بر صفر پیش بود، مجیدی برای تقویت قدرت خط حمله مطهری را به ترکیب اضافه کرد که او روی سانتر محمد نادری فاصله‌ای با گلزنی در این مسابقه نداشت که تکان سریع دست دروازه بان ذوب آهن مانع از خوشحالی استقلالی‌ها شد.

شهاب: "گردان" تک نفره علیه استقلال

دقیقه 70 او آسان‌ترین مهارش را سپری کرد. بعد از اینکه سانتر مطهری بین مدافعان به دیاباته رسید او دوباره با ضربه سر چکشی شانس گلزنی خود را امتحان کرد اما ضربه او درست همانجایی رفت که گردان ایستاده بود و بنابرالین او مشکلی برای به آغوش کشیدن توپ نداشت.

شهاب: "گردان" تک نفره علیه استقلال

دقیقه 73 خروج به موقع او به با کمک مدافع ذوب آهن اگرچه موجب مصدومیت جزئی او شد اما پیش از اینکه دیاباته با استوک روی شکم او برود، گردان موفق شد فرصت گلزنی را از او سلب کند. دقیقه 88 او برای چهارمین بار در این بازی دیاباته را در گلزنی ناکام گذاشت و قبل ازاینکه مهاجم بلندقامت برای کنترل دقیق توپ آماده شود از دروازه خارج شد تا توپ را در آغوش بکشد و یک موقعیت خطرناک را دفع کند.

شهاب: "گردان" تک نفره علیه استقلال

استقلال پیش از معرفی فرهاد مجیدی به عنوان سرمربی جدید این تیم، در دور رفت مسابقات فصل جاری به از غیر ذوب آهن تنها مقابل پیکان،‌ سایپا و سپاهان موفق به گلزنی نشده بود و با حضور فرهاد مجیدی - صرف نظر از تساوی بدون گل در هفته پنجم لیگ قهرمانان آسیا برابر الاهلی - تنها پیکان پیش از این موفق به بسته نگه داشتن دروازه‌اش برابر یکی از بهترین خطوط حمله فصل شده بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز