خبرگزاری کار ایران

پاشایی: فوتبال پیکان برگرفته از نوع فوتبال روز اروپاست

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۳۹۸۰

مربی تیم پیکان در نشست خبری پس از بازی مقابل تراکتور تبریز از عملکرد بازیکنان این تیم تمجید کرد.

به گزارش ایلنا، حسین پاشایی درباره تساوی پیکان و تراکتور اظهار داشت: یکی از بازی‌های خوب و با کیفیت پیکان در این فصل بود. با توجه به اینکه مقابل حریف پُرقدرتی به نام تراکتور بازی می‌کردیم و با تمام احترام به تیم حریف، ما استحقاق پیروزی را داشتیم و موقعیت‌های زیادی را هدر دادیم. جا دارد به جوانان پیکان تبریک بگویم که انقدر خوب و با کیفیت بازی کردند و به نظرم کمترین حق آنها تساوی در این مسابقه بود.

مربی پیکان در خصوص عدم پیروزی پیکان در مسابقات اخیر همینطور گفت: فکر می‌کنم یک ماه و نیم است برنده نشدیم، اما کیفیتی که پیکان با این جوانان نشان می‌دهد، به نظرم در سطح بالای لیگ برتر فوتبال ایران است که تمام باشگاه‌ها از نوع و کیفیت بازی تیم ما و همچنین جوانانی که تک تک خودشان را نشان می‌دهند، راضی هستند و ما نیز رضایت داریم.

 

او ادامه داد: جا دارد از هیئت مدیره باشگاه پیکان به ویژه دکتر محمدی تشکر کنم؛ با توجه به اینکه تیم ما در اواسط جدول است و انگیزه‌ای برای کسب سهمیه آسیایی یا ترس از اُفتادن ندارد، اما طبق قوانین باشگاه روحیه مضاعفی را به بازیکنان دادند. روحیه جنگندگی از هیئت مدیره باشگاه به بازیکنان تزریق شده و ما نیز از نمایش بازیکنان رضایت داریم. امروز هم عملکرد فوق‌العاده‌ای داشتیم. مربی باهوش کسی است که طبق داشته‌هایش ترکیب را انتخاب می‌کند. تیم ما به این سیستم می‌خورد و اگر تا پایان فصل همین نفرات بازی کنند، با همین سیستم در مسابقات حاضر می‌شویم. ما فوتبال مدرن را ارائه می‌دهیم.

پاشایی در پایان همچنین گفت: فوتبال ما ۳ دفاعه‌ی قدیم نیست و برگرفته از نوع فوتبال روز اروپا است. حالا شاید نسبت به آنها در کیفیت پایین‌تری باشیم، اما فوتبال قابل قبولی ارائه می‌دهیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز