خبرگزاری کار ایران

عبداللهی: بازیکنان خسته هستند؛ از نتیجه راضی نیستیم

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۳۹۷۸

مربی تیم فوتبال تراکتور با اعلام اینکه از نتیجه بازی راضی نیستیم، گفت: رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا تیم‌ها را خسته کرد.

به گزارش ایلنا، حمید عبداللهی پس از تساوی مقابل پیکان، اظهار داشت: ما فشار زیادی در بازی‌های آسیایی متحمل شدیم. دیروز هم در نشست قبل بازی گفتم که رقیب اول ما، خستگی است. فشار زیادی در لیگ قهرمانان آسیا به بازیکنان وارد شد و ما مدام به فکر ریکاوری بودیم و نهایت تلاش‌مان را برای این کار انجام دادیم و موفق هم بودیم. 

وی افزود: بازیکنان ما در 30 دقیقه اول سرزنده و شاداب کار کردند، اما در ساق بچه‌ها، خستگی مشهود بود. این اتفاق نه تنها برای تیم ما، بلکه برای همه تیم‌های حاضر در لیگ قهرمانان آسیا بود و آنها هم خوب نتیجه نگرفتند. در نیمه اول می‌توانستیم گل های بیشتری بزنیم، اما یک اشتباه فردی منجر به باز شدن دروازه‌مان شد. در 30 دقیقه پایانی هم بازی بیشتر پرتاب اوت بود. 

مربی تیم تراکتور خاطرنشان کرد: می‌توانستیم برنده بازی باشیم و آقای خطیبی هم در رختکن گفتند که از نتیجه راضی نیستند. خستگی بلای جان ما شد و امیدوارم تا بازی بعد وضعیت‌مان بهتر شود. فاصله کم بازی‌ها، تیم‌ها را اذیت می‌کند. 

عبداللهی در پاسخ به سوال خبرنگاری درمورد وضعیت مسعود شجاعی و اشکان دژاگه، گفت: باشگاه موضع خود را درباره این دو بازیکن اعلام کرده است. اشکان و مسعود از بزرگان و کاپیتان‌های ما هستند. آنها در آسیا هر وقت وارد زمین شدند تمام تلاش‌شان را کردند و خوب ظاهر شدند. همانطور که باشگاه گفت این بازیکنان از سرمربی و باشگاه مرخصی گرفته‌اند و چیز دیگری نیست.

وی درباره اینکه گفته می‌‌شود مطالبات این بازیکنان پرداخت نشده است، عنوان کرد: یادتان باشد همیشه در تراکتور حرف هست که می‌گویند اینگونه یا آنگونه است. نمی‌دانم این می‌گویند‌ها از کجا می‌آید. چیزی که می‌بینیم این است و گفتم. مشکلی نیست و حتما این دو بازیکن به ما اضافه می‌شوند. چیز خاصی نیست که درباره آن صحبت کنم و اگر چیزی بود و من اطلاع داشتم حتما به شما می‌گفتم. سعی می‌کنم همیشه صادق باشم. این بازیکنان در مرخصی هستند و تا روز آخر در آسیا تلاش کردند و آنقدر هم با شخصیت هستند که مسئله‌ای پیش نیاید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز