خبرگزاری کار ایران

جنجال باورنکردنی در تونل استادیوم نقش جهان

درگیری در ال‌کلاسیکوی ایرانی؛ کامیابی‌نیا و حسینی دست به یقه شدند

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۳۹۴۷

کار دو بازیکن سپاهان و پرسپولیس در پایان بازی امروز به درگیری کشیدند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، دیدار دو تیم پرسپولیس و سپاهان که به نوعی حساس ترین دیدار فصل و نبرد قهرمانی میان دو مدعی اصلی بالای جدول بود، با توجه به اهمیت و حساسیتی که داشت همانطور که پیش بینی می‌شد هم پیش از شروع و در هم در جریان برگزاری پر از حاشیه و درگیری بود و این موضوع از درگیری میان هواداران دو تیم به زمین بازی و میان بازیکنان رسید.

در اواخر بازی بود که یک صحنه مشکوک به پنالتی در محوطه جریمه تیم پرسپولیس رخ داد که داور مسابقه اعتقادی به پنالتی نداشت و این موضوع با اعتراض شدید بازیکنان سپاهان همراه بود و کار به حدی بالا گرفت که به درگیری میان بازیکنان دو تیم کشیده شد.

در این میان محمدرضا حسینی کمال کامیابی‌نیا که در بطن ماجرای پنالتی بودند و به درگیری لفظی در زمین مسابقه پرداختند، پس از سوت پایان مسابقه از سوی داور از خجالت هم در آمده و چیزی نمانده بود کار به درگیری فیزیکی کشیده شود.

این دو بازیکن با وجود وساطت اطرافیان قائله را ختم نکرده و تا رختکن به جنگ لفظی خود ادامه داده و اگر اطرافیان مانع نمی‌شدند کار به جاهای باریک کشیده می‌شد.

این اتفاقات در حضور ناظر بازی انجام شد و باید دید گزارش بازی به چه صورت تنظیم خواهد شد و ایا تنبیه انضباطی برای دو بازیکن در نظر گرفته می‌شود یا نه.

در این ویدیو بخشی از این درگیری میان دو بازیکن را می‌بینید.

حجم ویدیو: ۱۰.۰۲M | مدت زمان ویدیو: ۰۰:۰۰:۳۳ دانلود ویدیو
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز