خبرگزاری کار ایران

بدشناسی‌ها دست از سر قلعه نویی و گل گهر بر نمی‌دارد

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۳۸۷۴

شاگردان امیر قلعه نویی علی رغم موقعیت‌های که در بازی با فولاد داشتند، از این تیم شکست خوردند.

به گزارش ایلنا، نیمه اول این مسابقه اگرچه با مالکیت بیشتر تیم فولادخوزستان همراه بود ولی شاهد موقعیت ویژه ای روی دروازه های دو تیم نبودیم؛ در نیمه دوم اما خیلی زود موقعیت های حساس بازی شروع شدند و پس از اینکه پاس در عرض شیمبا می توانست موقعیت بسیار خوبی را ایجاد کند، در برگشت گل گهر یک ضدحمله سریع ساخت  و شوت پورعلی که یکی از پدیده های گل گهر در این فصل به شمار می رود و توسط امیرقلعه نویی در بازی های اخیر به ترکیب اصلی رسیده، پس از اینکه با واکنش نصفه و نیمه احسان مرادیان گلر فولادخوزستان مواجه شد، به تیرک افقی دروازه برخورد کرد و با بداقبالی به تور نرسید.

 

 

این موقعیت حساس برای تیم گل گهر زمانی رخ داد که بازی با تساوی بدون گل دنبال می شد.

پورعلی که نشان داده هر زمان بازی به او برسد بالاتر از انتظار ظاهر می‌شود در بای با فولاد نیز نمایش قابل قبولی داشت و با بدشانسی شلیک زیبای او به تیر خورد.

هافبک جنگنده و شوتزن گل گهر در بازی با پارس جنوبی نیز از راه دور گلزنی کرد و پیش از این نیز در آخرین بازی فصل قبل برابر ذوب آهن  نیز یکی از زیباترین گلهای فصل را به ثمر رسانده بود.

 

دیگر حمله گل گهر نیز روی ارسال یک ضربه ایستگاهی از سمت راست خط دفاعی فولاد ایجاد شد و توپ روی تیرک دوم به احمدرضا زنده روح رسید ولی ضربه سر این بازیکن برای دومین مرتبه به تیرک برخورد کرد و وارد گل نشد. در ریباند هم البته پورعلی شانس گلزنی داشت که مدافعان فولاد زودتر عمل کردند و توپ را به کرنر زدند، تا شاگردان امیرقلعه نویی چند دقیقه پیش از دریافت گل اول بازی، دو فرصت بسیار خوب گلزنی را از دست بدهند.

گل گهر در این فصل یکی از تیم هایی هجومی لیگ به شمار می رود که در هر بازی موقعیت های زیادی روی دروازه حریفان ایجاد می کند. آنها بارها طی هفته های اخیر به تیرک حریفان زده بودند و در مقابل فولادخوزستان نیز 2 بار دیگر این کار را تکرار کردند.

 

حجم ویدیو: ۲.۵۶M | مدت زمان ویدیو: ۰۰:۰۰:۴۰ دانلود ویدیو
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز