خبرگزاری کار ایران

سرمربی برایتون: علیرضا تلاش می‌کند اما بد شانس است

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۳۷۱۷

کردم پاتر از تلاش جهانبخش برای موفقیت هرچه بیشتر خوشحال است.

به گزارش ایلنا، به گزارش  آرگز، علیرضا جهانبخش، بازیکن ملی پوش کشورمان در مسابقات این فصل لیگ برتر فرصت زیادی برای بازی در ترکیب برایتون پیدا نکرده است و به تناوب به عنوان یار تعویضی برای مرغ های دریایی به میدان رفته است. با این وجود گراهام پاتر، سرمربی برایتون می گوید تحت تاثیر تلاش های بازیکن ایرانی خود در تمرینات قرار گرفته است.

در حالی که هنوز 4 بازی از مسابقات لیگ برتر این فصل باقی مانده است، جهانبخش امید زیادی دارد تا در این مسابقات نیز به میدان برود و میزان بازی این بازیکن سوالی بود که در کنفرانس خبری برایتون قبل از بازی مقابل ولورهمپتون از گراهام پاتر پرسیده شد. سرمربی برایتون در این مورد پاسخ داد:

 او به سختی در حال تلاش کردن است. از عملکرد او به عنوان یار تعویضی در جریان دیدار مقابل شفیلدیونایتد رضایت دارم. علیرضا در سطحی خوب تمرین می کند و بسیار تلاشگر است. قطعا اندکی بدشانس بوده است که فرصت بازی کافی به او نرسیده است.جهانبخش دچار مصدومیت هایی شد که فرصت بازی او را کم کرد و وقتی جهانبخش در حال تلاش برای رفع مصدومیت بود، تیم رشد کرد. با این وجود او همیشه برای کمک به تیم حاضر بوده و همیشه می خواهد برای تیم بجنگد. 

پاتر ادامه داد:

 

او پسری فوق العاده است که در انتظار فرصتی برای بازی به سر می برد و به شدت می خواهد بازی کند. به عنوان یک مربی از دیدن این وضعیت خوشحالم. 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز