خبرگزاری کار ایران

باقری: داور تحت تاثیر سروصدای سایپایی‌ها قرار گرفت / تلاش می‌کنیم تا ماشین سازی لیگ برتری بماند

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۳۶۸۴

هافبک تیم ماشین سازی درباره تساوی مقابل سایپا تهران در بازی هفته بیست و دوم لیگ برتر صحبت کرد.

منصور باقری درگفتگو با ایلنا درخصوص تساوی تیم ماشین سازی در بازی هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال سایپا تهران اظهار داشت: این بازی برای ما شش امتیازی بود و می‌توانستیم که خیلی راحت برنده باشیم چرا که موقعیت‌های بیشتری نسبت به حریف داشتیم. روی تاکتیکی که کار کردیم آقای رستمی در ابتدای بازی گلزنی کردند. بازی به خوبی پیش می‌رفت و چند موقعیت خوب هم برای گلزنی داشتیم که یک مقدار تیم سایپا با سرو صدایی که انجام دادند داور را تحت تاثیر قرار دادند و بازی را یک مقدار به جنجال کشیدند.

او ادامه داد: پس از گل آنها بازی پایاپای دنبال می‌شد که نیمه اول با همین نتیجه به پایان رسید. پس ازصحبت‌های آقای اکبرپور به زمین برگشتیم و موقعیت خوبی داشتیم که یک ضربه خودم به تیرک خورد و اگر گل می‌شدیم می‌توانستیم بازی را هم ببریم. در نیمه دوم هم بازی دست ما بود که یک گل بد خوردیم تا شیرازه تیم از هم بپاشد. خداراشکر دوباره خودمان را پیدا کردیم و موفق شدم روی تلاش بچه‌ها گل بزنم تا به یک امتیاز برسیم.

باقری درباره کسب یک امتیاز در این مسابقه گفت: ما شرایط خیلی خوبی نداریم اما می‌شود که ماشین سازی در لیگ بماند. البته به شرط اینکه کمک کنند چون کارد به استخوان رسیده بود که مجبور شدیم تمرینات را تعطیل کنند. بچه‌ها به خاطر مردم تبریز و آذربایجان برگشتند و با قول مسئولان قرار است که مشکلات برطرف شود تا با روحیه بیشتری به مسابقات برویم.

هافبک ماشین سازی درباره شانس بقای ماشین سازی به همراه اکبرپور همینطور گفت: آقای اکبرپور یک سرمربی خوبی هستند که بار فنی زیادی را به تیم اضافه کرده‌اند؛ با حضور ایشان روند خوبی داریم و طی دو مسابقه اخیر هم عملکرد مناسبی داشتیم. به هر شکل آدمی به امید زنده است و تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا ماشین سازی را در لیگ حفظ کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز