خبرگزاری کار ایران

خط و نشان شاگردان نکونام برای کسب سهمیه آسیایی

تیمی که در خانه نمی‌بازد؛ رکورد فوق‌العاده فولادی‌ها در خانه

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۳۶۶۶

شاگردان جواد نکونام شب گذشته موفق شدند در دیداری حساس گل گهر سیرجان را شکست دهند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، در بازی معوقه از چارچوب هفته هجدهم مسابقات لیگ برتر فولاد خوزستان شب گذشته در ورزشگاه فولاد آرنا میزبان گل گهر سیرجان بود.

فولادی‌ها که به تازگی بعد از حذف از مسابقات لیگ قهرمانان آسیا به ایران بازگشته بودند در صدد آن بودند تا ناکامی خود را در نخستین بازی خود در سال جدید آن هم در خانه را جبران کنند. همچنین فولاد با حضور در بین بالانشنیان جدول رده‌بندی به دنبال آن است تا بتواند بار دیگر برای دومین سال متوالی سهمیه آسیایی را کسب کند. به همین دلیل شاگردان نکونام نیاز مبرمی به پیروزی در این بازی خانگی آن هم در برابر یکی از رقبای مستقیم خود در راه کسب سهمیه آسیایی داشتند.

در مقابل نیز گل گهر در ۵ بازی اخیر خود در سال جدید با پیروزی زمین مسابقه را ترک کرده بود و با ۳۴ امتیاز خود را در صف مدعیان کسب سهمیه آسیایی قرار داد. 

در دقیقه ۶۴ این دیدار فولادی‌ها روی اشتباه محرز علیرضا حقیقی سنگربان گل گهر صاحب یک ضربه پنالتی شدند و در ادامه شیمبا از این موقعیت نهایت استفاده را برد و موفق شد گل پیروزی بخش فولاد را وارد دروازه گل گهر کند تا بازی با نتیجه یک بر صفر به سود فولاد به پایان برسد.

فولاد با پیروزی در این بازی علی رغم اینکه دوباره خود را در جمع مدعیان قرار داد به یک رکورد خارق‌العاده در خانه دست یافت. این تیم نوزدهمین بازی خود را در خانه بدون باخت پشت سر گذاشت تا نشان دهد در خانه شکست ناپذیر است.

فولادی‌ها آخرین بار در هفته دهم لیگ هجدهم در خانه با نتیجه یک بر صفر مقابل پرسپولیس شکست خوردند و بعد از آنها همواره در خانه پیروز بوده‌اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز