خبرگزاری کار ایران

جدایی کمالوند خللی در روند استقلال ایجاد نمی کند

صادق ورمزیار : قهرمانی آسیا برای تیمی مثل استقلال دور از دسترس نیست

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۳۶۱۲

پیشکسوت استقلال نسیت به عملکرد این تیم درآسیا واکنش نشان داد.

به گزارش ایلنا، صادق ورمزیار پیشکسوت استقلال تهران می‌گوید همانطور که آبی‌ها غیرممکن را ممکن کرده و از گروه مرگ مسابقات لیگ قهرمانان به دور حذفی راه پیدا کرده‌اند این شانس را دارند که تا مراحل پایانی در این تورنمنت هم پیش بروند.

عملکرد تیم در آسیا را چطور ارزیابی می‌کنید؟

استقلال با قدرت زیادی لیگ قهرمانان را شروع کرد و 2 برد فوق العاده به دست آورد اما من همانطور که قبلا هم گفته بودم نتایج دور رفت در دور برگشت تکرار نمی شود چون تیم ها از همدیگر به شناخت می رسند و بیشتر احتیاط می کنند. همانطور که دیدیم برای استقلال هم همین اتفاق تکرار شد و کار دشوار شد اما خوشبختانه با درایت کادر فنی و تلاش بازیکنان توانستیم از گروه مرگ صعود کنیم.

برای استقلال در آسیا شانسی قائل هستید؟

در فوتبال هیچ چیز غیرممکن نیست. مگر نمی گفتند امکان ندارد استقلال از گروه مرگ صعود کند؟ اما دیدیم که استقلال به عنوان تیم اول توانست از این گروه عبور کند. قطعا قهرمانی آسیا هم برای تیمی مثل استقلال دور از دسترس نیست ولی کادر فنی و بازیکنان باید تلاش بیشتری داشته باشند و بار فنی خود را بالا ببرند. درست است که تیم های مقابل استقلال از نظر امکانات و بهره گیری از بازیکنان خارجی گرانقیمت قابل مقایسه با استقلال نیستند اما این هم برای اولین بار نیست که ما در جنگ نابرابر قرار می گیریم. قبلا ثابت کرده ایم که می توانیم در این جنگ ها پیروز شویم و امیدوارم این اتفاق این بار هم برای استقلال رخ دهد.

جدایی کمالوند پس از این مسابقات عجیب بود؟

 جدایی کمالوند نشان داد او قرارداد محکمی با استقلال نبسته و در این مورد باشگاه باید پاسخگو باشد. برای کمالوند آرزوی موفقیت دارم قطعا جدایی او خللی در روند استقلال ایجاد نمی کند چون این نام استقلال است که از همه افراد بزرگتر است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز