خبرگزاری کار ایران

توخل: منچسترسیتی را در فینال لیگ قهرمانان شکست می‌دهیم

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۳۵۷۲

سرمربی تیم چلسی با اعتماد به نفس معتقد است تیمش در فینال لیگ قهرمانان اروپا منچسترسیتی را شکست می‌دهد.

به گزارش ایلنا، در چارچوب بازی‌های هفته سی و پنجم لیگ برتر انگلیس تیم چلسی شب گذشته به مصاف منچسترسیتی رفت و با نتیجه دو بر یک به پیروزی رسید تا جشن قهرمانی سیتیزن‌ها به تعویق بیفتد.

توماس توخل، سرمربی چلسی پس از پایان بازی به اسکای اسپورت گفت: چه عملکردی در نیمه دوم وجود داشت! در نیمه اول کم و بیش مساوی بود، اما ما تقریباً در 5 دقیقه گذشته بازی را واگذار کردیم. اگر آنها پنالتی را به ثمر می رساندند، شاید بازی قبل از شروع واقعی تمام شده بود. اگر به 2-0 می‌رسید، شاید فرصتی برای بازگشت نداشتیم. بسیار سخت بود ، ما یک بر صفر عقب بودیم و یک بازیکن مصدوم داشتیم، من کاملاً تحت تأثیر عملکرد و واکنش در نیمه دوم قرار گرفتم و ما مستحق بردن نیمه دوم بودیم.

او با اشاره به فینال لیگ قهرمانان اروپا و رویارویی با منچسترسیتی گفت: این پیروزی به ما اعتماد به نفس می‌بخشد اما همانطور که قبلاً گفتم، این نتیجه فینال [لیگ قهرمانان] را تغییر نخواهد داد. فینال یک بازی بسیار منحصر به فرد است و شما نمی‌توانید اتفاقات را پیش بینی کنید. شما باید به خوبی آماده باشید، ما باز هم تغییراتی خواهیم داشت، آنها تغییراتی نیز خواهند داشت، اما ما با دانش قادر خواهیم بود سیتی را شکست دهیم. این چیزی است که اکنون داریم و این تا استانبول تغییر نخواهد کرد "

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز