خبرگزاری کار ایران

منصوریان: سبک بازی قطری و بحرینی در سبک ما نیست

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۳۴۳۶

سرمربی تیم آلومینیوم اراک از اتلاف‌وقت بازیکنانش در مصاف با صنعت نفت از کادرفنی حریف عذرخواهی کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، علیرضا منصوریان در نشست خبری پس از دیدار مقابل صنعت نفت آبادان اظهار داشت: قبل از اینکه صحبت فنی را انجام بدهیم، چهار تسلیت باید بگویم. اول در آبادان اتفاق افتاده که برادر خانواده بزرگ مظلومی عباس آقا فوت شدند، به این خانواده تسلیت می‌گویم. به خانواده آقای پورموسوی تسلیت می‌گویم که خاله عزیزشان را از دست دادند. سومین تسلیت را به محسن مسلمان عزیزم میگویم که در سوگ از دست دادن پدرش نشسته است. امیدوارم که پذیرای تسلیت ما به نمایندگی از فوتبال اراک باشند. چهارمین تسلیت هم دو نفر از بهترین همشهری‌های پدری‌ام را که اصالتا دامغان و سمنان هستم، فوت دو معدن‌کار سمنانی را تسلیت می‌گویم و امیدوارم که همیشه در شروع کنفرانس‌ها با شادی‌ها آغاز کنیم. متاسفانه روزهای خوبی را پیش رو نداریم و روزهای کرونایی است. از خداوند متعال می‌خواهم که شر این ویروس را از کل جهان بکند.

منصوریان در خصوص بازی اظهار داشت: می‌دانستیم مقابل تیمی بازی می‌کنیم که در آبادان سخت شکست می‌خورد و فوق العاده در آبادان خوب بازی می‌کند. خیلی نفراتی خوبی دارد و به سید موسوی تبریک می‌گویم، قبول هدایت این تیم در شروع فصل خیلی سخت بود و هفته اول خیلی از بازیکنان را از دست داده بود و با بازیکنان جوان شروع کرد. تیم خیلی خوب و منسجمی دارند و به شخصه به عنوان سرمربی که سال‌ها در کار آکادمیک سرمربی تیم امید بودم، به لحاظ این گنجینه‌ای که در استان خوزستان است، استان خوزستان روی گنج خوابیده است و فکر می‌کنم بالای ۴۰۰ یا ۵۰۰ فوق ستاره در این استان هستند. در مجموع تیم خیلی خوبی بودند و دو تیم خیلی خوب بازی کردند. ما باید روی پلن B فوتبال بازی می‌کردیم، روی بازیکنان تاثیرگذار آنها باید مواظبت می‌کردیم، به خصوص طالب ریکانی که من هم آخر بازی و هم قبل از بازی با او صحبت کردم و به نظرم کار او کاملا جای تقدیر دارد که خودش را وقف شهرش کرده است.

او ادامه داد: به عنوان کسی که سال‌ها در حوزه تیم امید حضور داشتم و دستیار آقایان کی روش و افشین قطبی بودم می‌‌خواهم که حالا که او در این شهر ماندن کمکش کنند تا الگویی برای بقیه بازیکنان آبادانی باشند که این توانایی را در خود ببیند. از خودگذشتگی او جای تقدیر دارد و در حال حاضر به عنوان یکی از بهترین فوتبالیست‌های حال حاضر فوتبال خوزستان از او اسم می‌برم با وجود اینکه رقیبش بودم اما از فوتبالش لذت بردم. در مجموع می‌توانست بازی یک بر یک شود و حتی در آخر دو بر صفر به سود ما شود. هیچ تضمینی و امنیتی در نتیجه یک بر صفر ما تا پایان مسابقه که داور سوت را بزند، وجود نداشت و حتی چهل ثانیه مانده به پایان بازی امکان داشت گل تساوی را دریافت کنیم که پورحمیدی دو سیو خیلی خوبی داشت. در مجموع بازیکنان ما زحمت کشیدند تا برتری را حفظ کردند. 

منصوریان اضافه کرد: تنها نکته‌ای که برایم جالب توجه بود، ما از تیم‌هایی بودیم که توانستیم در آبادان این تیم شکست بدهیم، خیلی از تیم‌ها بودند که در آبادان گیر افتادند و تیم‌های بزرگ را دیدم که در نیم فصل اول اینجا شانس بردن نداشتند. به دو تیم خسته نباشید می‌گویم، بازی می‌توانست بیشتر از یک امتیاز داشته باشد اما خوش شانس هم بودیم که بازی یک بر یک نشد. 

منصوریان در پاسخ به این سوال که بازیکنان آلومینیوم در نیمه اول سعی داشتند بازی را بخوابانند، گفت: من حرف شما را طور دیگری تفسیر می‌کنم و به آقای پورموسوی و آقای فیروزی هم گفتم، در کار ما این نیست. اگر بازیکن ما اشتباه کرده فاکتورش را برای ما ننویسید. بازیکن ما اشتباه کرده و صدای من را شنیدید که داد زدم، بلند شو. به دکترها هم گفتم که بدون اجازه وارد زمین نشوند، کار، کار خوبی نیست. اگر هم در نیمه اول این اتفاق افتاد به کار جوان‌مان هم گفتم که نمی‌خواهیم این مدل برنده باشیم و با صلابت بجنگید و برنده باشید. من هم آن کارش را نمی‌پسندم اما در نیمه به من گفت که دستش ضربه خورده بود. من از نیمکت حریف و پورموسوی و دکتر پیروانی هم عذرخواهی کردم. ما اصلا از این سیستم خوش‌مان نمی‌آید. من هنوز بازی بحرین را فراموش نکردم و هنوز بازی ایران و قطر و یونس احمد را فراموش نکردم. پدری از ما در آن بازی درآورد که کریم باقری مجبور شد با مشت به صورت بازیکن حریف بزند، این اندازه عصبانی شدیم. ما خودمان به همه ایراد می‌گرفتیم و فوتبال بحرین قطری معروف بود. دوست نداشتیم اینطور باشد، اگر اشتباهی هم از بازیکن ما سر زده عذرخواهی می‌کنیم اما سیستم بازی ما اینطور نیست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز