خبرگزاری کار ایران

شنیده ها از تیم تبریزی؛

لایک جنجالی کاپیتان مسعود و مسئله مرخصی یا جدایی؟

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۳۳۹۹

کاپیتان‌های تیم فوتبال تراکتور تبریز برای دیدار با محمدرضا زنوزی راهی کشور ترکیه خواهند شد.

اشکان دژاگه و مسعود شجاعی کاپیتان‌های تراکتور پس از مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در تمرینات سرخپوشان تبریزی شرکت نکرده‌اند تا ابهاماتی در این باره شکل بگیرد.

شجاعی و دژاگه با وجود مرخصی یک هفته‌ای که از رسول خطیبی گرفته‌اند، قرار است تا پایان هفته جاری جلسه ای حضوری با زنوزی داشته باشند تا درباره برخی مسائل از جمله مطالباتشان صحبت کنند و پس از این جلسه در مورد زمان بازگشت‌شان به تمرینات تصمیم‌گیری خواهند کرد.

براساس این گزارش کاپیتان‌های تراکتور تا پایان فصل جاری با باشگاه تراکتور قرارداد دارند. چند ماه پیش نیز شایعات جدایی این دو بازیکن به شدت اوج گرفته و جلساتی هم در این خصوص برگزار شده بود که در نهایت این اتفاق رخ نداد.
در چند ساعت گذشته، شجاعی تصویری را لایک کرده است که در آن ادعا شده او و اشکان دژاگه از تیم تراکتور کنار گذاشته شده‌اند تا به نوعی خبر مرخصی را رد و کنار گذاشته شدن از این تیم را تأیید کرده باشد!

لایک جنجالی کاپیتان مسعود و مسئله مرخصی یا جدایی؟

این وضعیت در حالی است که شنیده می‌شود سجاد سیاح مدیرعامل تراکتور هم چند روزی است از سمت خود کناره‌گیری کرده و عقب افتادن مطالبات بازیکنان و برخی پاداش‌ها در این شرایط باعث ناراحتی اعضای تراکتور شده است.

خبرنگار ما برای پیگیری وضعیت این دو بازیکن امروز با مسئولان تراکتور از جمله حسن آذرنیا، سرپرست این تیم تماس گرفت که در این تماس‌ها با عبارت «مشترک مورد نظر پاسخگو نیست» روبرو شد!

گفتنی است، تیم تراکتور فردا شب (یکشنبه) در چارچوب هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال کشور میهمان پیکان تهران خواهد بود که برای این بازی مسعود شجاعی و اشکان دژاگه را در اختیار ندارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز