خبرگزاری کار ایران

پاشایی: تراکتور به شجاعی و دژاگه متکی نیست / به ما می‌گفتند هدایت پیکان را قبول نکنید

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۳۲۵۰

مربی تیم پیکان در نشست خبری اعلام کرد فردا سه بازیکن این تیم مقابل تراکتور غایب هستند.

به گزارش ایلنا، حسین پاشایی در نشست خبری پیش از دیدار مقابل تراکتور اظهار داشت: تراکتور تیم بسیار خوب، پرقدرت و قابل احترامی است نتایجی هم که در لیگ قهرمانان آسیا کسب کردند تایید کننده حرفم است. جا دارد که صعود مقتدرانه تراکتور را به مسئولان تراکتور و تمام کردم خوب آذربایجان شرقی به خصوص تبریز تبریک بگویم.

او ادامه داد: می‌دانیم که بازی بسیار سختی داریم. حریف قابل احترامی را پیش رو داریم. در طول هفته روی نقاط قوت و ضعف حریف به خوبی کار کردیم.  تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم. ما نشان دادیم که یک تیم خوب و بسیار منسجم هستیم که امیدوارم با کارهای تاکتیکی یک بازی خیلی خوبی به نمایش گذاشته و نتیجه قابل قبولی کسب کنیم تا خودمان را به رتبه‌های بالای جدول برسانیم.

پاشایی درخصوص اینکه گفته می‌شود لیگ برتر ایران حتی از لیگ قهرمانان آسیا سخت‌تر است، گفت: بالاخره در هر جایی بازی کردن سختی‌های خودش را دارد، نمی‌توان گفتم لیگ قهرمانان نسبت به لیگ ایران آسان است. تیم‌هایی که در این مسابقات شرکت می‌کنند به خصوص عربستانی‌ها بازیکنان با کیفیتی را جذب می‌کنند و فکر می‌کنم تیم‌های ایرانی بسیار خوب و درخشان در لیگ قهرمانان آسیا به نمایش گذاشتند. خداراشکر که سه نماینده ما به دور عدم صعود کردند که امیدوارم موفق تر از بازی‌های مقدماتی باشند. لیگ برتر ما نشان داده که پویا و منسجم است و امیدواریم که بتوانیم فردا نمایش قابل قبولی را برابر تراکتور که یکی از تیم‌های خوب جام باشگاه‌های آسیا بود به نمایش بگذاریم و نتیجه خوبی هم کسب کنیم.

او درباره عدم پیروزی تیم پیکان طی سه بازی گذشته گفت: ما در بازی‌های گذشته با چه تیم‌هایی بازی کردیم؟ با استقلالی بازی کردیم که از قدرت‌های مسلم فوتبال ماست، با گل گهر سیرجان بازی کردیم که از تیم‌های منسجم لیگ ماست، با آلومینیوم اراکی بازی کردیم که جزو تیم‌های بالای جدولی است. به نظرم این ضعف ما نیست، بالاخره ما یکسری نفرات جوانی را در اختیار داریم که در کنار آنها هم بازیکن باتجربه داریم که به نظرم نمایش قابل قبولی داشتیم. در ابتدای فصل خیلی از دوستان به ما می‌گفتند که هدایت پیکان را قبول نکنید اما خداراشکر با کارهایی که انجام دادیم نشان دادیم پیکان یک تیم قایل احترام و بسیار سختکوش و سرسخت برای تمام رقبای ایرانی است. نمی‌توان گفت ما بد نتیجه گرفتیم، ما بالاخره می‌دانیم چطور پیش می‌رویم، از نتایج شاید راضی نباشیم اما از عملکرد تیم رضایت کامل داریم.

پاشایی همچنین درباره غیبت اشکان دژاگه و مسعود شجاعی گفت: درست است که مسعود شجاعی و اسکان دژاگه ستاره‌های فوتبال ایران هستند اما فوتبال ما نشان داده که ستاره‌ها کار را در نمی‌آورند، بالاخره یک سری جوان جویای نام در تیم تراکتور هستند، در کنار بازیکنان باکیفیت که نشان دهنده این است تیم تراکتور متکی به دو نفر نیست؛ این دو انسان‌های قابل احترامی هستند اما نفراتی که جانشین آنها می‌شوند هم انگیزه بیشتری دارند و هم کار را برای ما سخت خواهند کرد.

مربی پیکان درباره غایبان این تیم برای بازی فردا گفت: ما متاسفانه آقای فرزاد حاتمی، محمد ستاری، محمد ابراهیمی را به دلیل مصدومیت نداریم و محرومی برای بازی فردا نداریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز