خبرگزاری کار ایران

عبداللهی: با تمام توان برای کسب پیروزی مقابل پیکان تلاش می‌کنیم/ به دژاگه و شجاعی استراحت دادیم

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۳۲۳۰

مربی تیم فوتبال تراکتور از انگیزه بالای بازیکنان این تیم برای کسب پیروزی مقابل پیکان و کسب سه امتیاز خبر داد.

به گزارش ایلنا و به نقل از رسانه رسمی باشگاه تراکتور، حمید عبداللهی در نشست خبری پیش از بازی مقابل پیکان، اظهار داشت: در ابتدا باید از هواداران فهیم تراکتور تشکر کنم که همیشه پشتیبان و مایه دلگرمی ما بودند.

وی در مورد غیبت دژاگه و شجاعی افزود: پس از پایان رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا که به خاطر فشردگی بازی‌ها، شرجی بودن هوا و قدرت زیاد رقبا؛ فشار زیادی روی بازیکنان وجود داشت، چند روزی به آنها استراحت دادیم تا ریکاوری کنند.

مربی تیم تراکتور ادامه داد: طبق برنامه‌ریزی که داشتیم، در روزهای گذشته تمرینات خوبی انجام دادیم و آماده ارائه یک بازی خوب هستیم. امیدواریم ذهن بازیکنان‌مان آماده ارائه یک بازی خوب و کسب پیروزی باشد. با تمام توان برای کسب پیروزی مقابل پیکان تلاش می‌کنیم.

عبداللهی در پاسخ به این سوال که «آیا بازیکن مصدوم و یا محروم برای دیدار مقابل پیکان دارید یا خیر؟»، گفت: محروم نداریم، اما یکی، دو بازیکن‌مان مصدومیت جزئی دارند که فکر نمی‌کنم مشکلی برای بازی مقابل پیکان داشته باشند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز