خبرگزاری کار ایران

تهدید پرسپولیس از سوی‌ سپاهانی‌ها؛ نامه باشگاه تهرانی به سازمان لیگ

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۳۱۶۳

افراد منتسب به سپاهان در فضای مجازی پرسپولیسی‌ها را در آستانه سفر به اصفهان تهدید کردند.

به گزارش ایلنا، به فاصله یک روز مانده تا سفر پرسپولیس به اصفهان و برپایی اردو قبل از دیدار مقابل سپاهان، اتفاقات عجیبی در فضای مجازی رقم خورد. در چند کانال تلگرامی و صفحات مجازی که به نام سپاهان فعالیت می‌کنند، متن‌های تهدیدآمیز منتشر شد که مشخص نیست واقعیت داشت یا نه اما به هر حال، نگرانی زیادی برای پرسپولیسی‌ها پیش از سفر به نصف‌جهان ساخت.

به همین علت، شنیدیم از سوی باشگاه پرسپولیس نامه‌ای به سازمان لیگ ارسال شده که در آن، مدیران باشگاه سرخپوش پایتخت درخواست دادند تا نظارت بیشتری بر اردوی این تیم در اصفهان ایجاد شود. بازی با سپاهان برای همه اهالی فوتبال بسیار مهم است زیرا بخش اعظمی از معادلات قهرمانی را می‌سازد. از این رو، حساسیت‌های فراوانی برای این بازی ایجاد شده و برنده دیدار می‌تواند شانس نخست رسیدن به قهرمانی لیگ لقب بگیرد.

هر بار رقابت بین پرسپولیس و سپاهان به اوج حساسیت نزدیک شده، حواشی گسترده‌ای پیرامون تقابل این دو تیم به وجود آمده و از این رو، پرسپولیسی‌ها با ارسال نامه به سازمان لیگ، درخواست کردند تا اردوی امن و راحتی در اصفهان داشته باشند و میزبان از تجمع هواداران منتسب به باشگاه سپاهان در فرودگاه و مقابل هتل، جلوگیری کند. همچنین آنها خواستار رعایت تمام پروتکل‌های برگزاری یک مسابقه از جمله عدالت در ورود مهمانان، صدور کارت‌های بیش از ظرفیت برای عوامل اجرایی، عدم حضور تماشاگران با هر سمت و عنوانی در ورزشگاه، رعایت اصول کامل برگزاری بازی در شرایط کرونا، جلوگیری از انتشار کارت‌های مهمان بیش از ظرفیت اعلام شده، امنیت کامل اعضای دو تیم در ورزشگاه و همچنین پایان بازی و... شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز