خبرگزاری کار ایران

اختصاصی ایلنا

مجیدی «فعلا» دستیار نمی‌خواهد

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۲۹۰۹

سرمربی تیم استقلال فعلا تغییراتی در کادرفنی‌اش ایجاد نمی‌کند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، با پایان یافتن مرحله گروهی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در منطقه غرب و صعود استقلال تهران در گروه مرگ، تغییری در کادرفنی این تیم ایجاد شد که غیرمنتظره و عجیب بود.

شایعات پیرامون فراز کمالوند به یکباره به حقیقت تبدیل شد و مدیرفنی تیم استقلال با جدایی از این تیم هدایت تیم سایپا تهران را پذیرفت تا جانشین ابراهیمی صادقی روی نیمکت نارنجی پوشان شود.

جدایی کمالوند از این حیث عجیب بود که او در کوران مسابقات استقلال را ترک کرده و یکباره تصمیم گرفته دوست ۳۰ ساله‌اش را در رقابت برای تصاحب سه جام و فشردگی بالای رقابت‌ها به سرمربیگری در تیم پایین جدولی سایپا رها کند.

در حالیکه استقلالی‌ها طی فصول گذشته شاهد تغییراتی یکباره مانند اخراج وینفرد شفر، استعفای آندره آ استراماچونی و همین فرهاد مجیدی بودند، این بار یکی از اعضای کادرفنی تیم را رها کرده که در نوع خود جالب توجه بود.

در حالیکه با وجود عدم هماهنگی بین مدیرعامل و هیات مدیره باشگاه چنین جدایی صورت گرفته، از اعضای تیم فرهاد مجیدی تنها با انتشار یک استوری برای کمالوند آرزوی موفقیت داشت و اظهار نظری از سوی مربیان و بازیکنان به غیر از صالح مصطفوی مورد توجه نبود.

اظهارات مصطفوی بیشتر نشان دهنده نقش کمالوند در کنار مجیدی بوده و مشخص کرد که نگرانی از بابت جدایی مدیرفنی این تیم وجود ندارد چراکه برنامه اصلی و امور فنی زیر نظر سرمربی پیگیری می‌شود:« آقای مجیدی و آقای کمالوند دوستی دیرینه ای داشتند و آقای کمالوند به عنوان مشاور و مدیرفنی فعالیت می کردند و در کنار تیم بودند. طراحی و اجرای تمرینات و البته ترکیب و غیره نیز از ابتدا در حیطه اختیارات آقای مجیدی بود و اکنون نیز اتفاق ویژه ای با جدایی آقای کمالوند در این موضوعات رخ نمی دهد. آقای کمالوند در دوران حضور خود به ما کمک کردند اما با رفتن ایشان روند تیمی تغییر نمی کند زیرا کارهای اجرایی، توسط خود آقای مجیدی انجام می شد و اکنون نیز وضعیت به همین شکل ادامه دارد.»

به دنبال این پایان همکاری غیرمنتظره که توافق نهایی آن بین کمالوند و مجیدی صورت گرفت، سرمربی آبی‌ها تصمیم داشت جانشین او را در زودترین زمان ممکن معرفی کند که در حال حاضر غیرممکن به نظر می‌رسد. مجیدی که از لکیچ به عنوان دستیار خارجی روی نیمکت استقلال استفاده کرده، تصمیم داشت بعد از کمالوند یک مربی باتجربه و با کارنامه مشخص خارجی را به کادر ملحق کند که در حال حاضر با قانون منع استخدام سرمربی و بازیکنان خارجی، این عمل غیرممکن است.

حتی طی روزهای اخیر نام جیری ساناک، دستیار سابق وینفرد شفر به عنوان یکی از گزینه‌های مدنظر مجیدی معرفی شده بود که او اعلام کرد هنوز ارتباطی از سوی باشگاه با او برقرار نشده است. مجیدی که از صالح مصطفوی و فرشاد ماجدی به عنوان دو مربی جوان و بارزومه در کادر بهره می‌برد، در نظر داشته تا یک فرد با تجربه بالا که بیشتر در نقش سرمربی به مانند کمالوند فعالیت داشته را در کنار خود داشته باشد که به نظر می‌رسد باید تا پایان فصل جاری برای این انتخاب صبر کند.

درحالیکه گفته می‌شود قانون منع به کارگیری سرمربی و بازیکنان خارجی در لیگ برتر فوتبال ایران به احتمال زیاد در فصل بعدی مسابقات با تغییراتی رو به رو می‌شود اینطور به نظر می‌رسد فعلا مجیدی دستیار جدیدی استخدام نخواهد کرد تا منتظر اخبار پیرامون این قانون در آینده باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز