خبرگزاری کار ایران

ربیعی: برای رویاها و آرزوها و اهدافمان می‌جنگیم/ نمی‌گویم توانایی کسب سهمیه نداریم

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۲۸۵۵

سرمربی مس رفسنجان در مورد وضعیت این تیم صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، محمد ربیعی، سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان در نشست خبری پیش از دیدار  با نساجی اظهار کرد: از دست دادن بازیکن در لیگ اجتناب ناپذیر است و رخ می‌دهد اما در این مسائل ما کمی هم بدشانس هستیم. در مصدومیت آقای کریم‌زاده کسی با او برخورد نکرد و پایش پیچید و مصدوم شد. کریم‌زاده سال خوبی را در این فصل داشت. مطمئنا با قدرت برمی‌گردد و من منتظر برگشتن مصدومان تیم هستم. در بازی برابر نساجی عقیل کعبی را هم به عنوان بازیکن چهار کارته نداریم. انصاری هم به تازگی در مسیر تمرینات قرار گرفته است. این اتفاقات در فوتبال طبیعی است و البته کمی هم بدشانس بوده‌ایم. 

او ادامه داد: هر بازیکنی که در تیم ما به زمین رفته با تمام وجود بازی کرده است. متخصصین و کارشناسان فوتبال تیم ما را به عنوان شگفتی قلمداد می‌کنند. این اتفاق خوبی برای ماست. منطق می‌گوید سال اول، سال بسیار پرتنشی برای تیم‌هایی است که تازه به لیگ می‌آیند. ما از هدف‌گذاری‌ها جلوتریم. هدف ما در فصل اول باقی ماندن در لیگ بود. مقداری از این هدف‌گذاری جلوتر هستیم. سعی می‌کنیم ۹ بازی باقی‌مانده را با قدرت انجام دهیم و بتوانیم تیم را در لیگ با رتبه‌های بالاتر حفظ کنیم. هر چقدر تیم به لحاظ روحی و روانی در آرامش بیشتری باشد بازدهی بیشتری خواهد داشت. فضای تیم ما می‌توانست خیلی بدتر از این باشد، مثل تیم‌هایی که در سال اول حضورشان در لیگ، تا لحظه آخر دغدغه سقوط نکردن داشتند. خیلی از مراکز خبری و برنامه‌های تحلیلی از این تیم به عنوان یک تیم باکیفیتی و شگفتی مسابقات یاد می‌کنند. این جای خوشحالی دارد.

ربیعی درباره اینکه خیلی از هواداران امیدوارند تیمشان امسال سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را هم بگیرد هم بیان کرد: آدم برای رویاها و آرزوهایش و اهدافش می‌جنگد. من مربی‌ای نیستم که بخواهم بگویم نه اینطور نمی‌شود. من می‌خواهم منطقی صحبت کنم. اگر بتوانیم یک هدف بزرگ داشته باشیم حتما برای آن تلاش خواهیم کرد. من سعی کرده‌ام به تیمم القا کنم که به چیزهایی که داریم قانع نباشیم. اما لیگ سخت است. ما در خیلی از بازی‌ها می‌توانستیم امتیاز بگیریم و نگرفتیم. مثلا در بازی با نفت مسجدسلیمان با کمترین موقعیت گل خوردیم و نتوانستیم از موقعیت‌هایمان استفاده کنیم. تلاش من این است هرجایی که هستم منطق و فلسفه بازی‌مان را جاری کنم. 

او اضافه کرد: زمانی که ما این تیم را بالا آوردیم باز هم افرادی بودند که ما را می‌زدند. مشخص است که افکار پشت این مسائل چیست. من کلا زیاد با این موارد کاری ندارم. سعی می‌کنم روی برنامه‌های خودم کار کنم. 

سرمربی مس درباره تیم نساجی هم گفت: برای این تیم بسیار احترام قائل هستم. برای ما عوامل و هواداران این تیم بسیار قابل احترامند. می‌دانیم بازی سختی داریم. سعی کرده‌ایم هم از لحاظ فنی و هم از لحاظ ذهنی خودمان را مهیای بازی کنیم. تیم ما فردا با فعل خواستن شدید به زمین می‌رود و تمام تلاشش را می‌کند که امتیاز کامل بازی را بگیریم.

او در پاسخ به این پرسش که آیا محمد قاضی به بازی فردا می‌رسد یا خیر هم گفت: شاید خیلی‌ها نمی‌دانند اما او به کرونا مبتلا شد. او در لیست ۲۰ نفره تیم ما برای بازی فردا حضور دارد. امیدوارم هرچه سریع‌تر به شرایط آرمانی‌اش نزدیک شود. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز