خبرگزاری کار ایران

خرمگاه: صنعت نفت را به خوبی آنالیز کرده‌ایم / جمع آوری پروژکتورها مهندسی شده بود

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۲۸۵۱

مربی تیم آلومینیوم اراک در نشست خبری پیش از دیدار برابر صنعت نفت حضور پیدا کرد.

به گزارش ایلنا، محمد خرمگاه در نشست خبری پیش از دیدار مقابل صنعت نفت آبادان اظهار داشت: از تیم خوب صنعت نفت بابت دیروز که به این شهر آمدیم نهایت محبت را به ما داشتند، تشکر می‌کنیم. در هفته گذشته ما آنالیز خیلی خوبی داشتیم و کادرفنی و آقای منصوریان آنالیز کردیم و می‌دانیم که چه مهره‌های ارزشمندی دارند. کادرفنی خیلی خوب و از تک تک نفرات که در شرایط بازی تاثیرگذار هستند آگاهی کامل داریم و امیدوارم که فردا یک بازی خیلی خوب باشد و بتوانیم آنچه را تمرین کردیم و تفکر داریم را بتوانیم یک نتیجه دلخواه کسب کنم.

مربی تیم آلومینیوم اضافه کرد: ما در این سه روز گذشته اتفاقی که افتاده و تمرکز و شرایط تیمی را بهم ریخته، ما با شرایطی که داشتیم 8 بازیکن کرونایی و 2 عوامل اجرایی را از دست دادیم و نتوانستیم در کنارمان داشته باشیم، دیگر اینکه مسائل غیرفوتبالی به ما لطمه زد، یکی از علت‌هایی که آقای منصوریان غایب بودند این بود که متاسفانه با برنامه‌ای مهندسی شده به دنبال این بودند که تمرکز هواداران ما را بهم بریزند و متاسفانه اتفاق افتاد که شرایط طوری رقم خورده که ما را از شرایط صد درصدی دور کند. تاکید آقای منصوریان این بود این نکته گفته شود که از مسئولان شهر، استاندار، نمایندگان مجلس مان خواهش داریم که از این موضوعات برای تیم اتفاق نیفتد.

او ادامه داد: وقتی یک نورافکن را از ما بگیرند مطمئنا شرایط میزبانی را نخواهیم داشت و تاثیر بسیار زیادی داشت. ما نصف نیرو را روی این گذاشتیم که شرایط روحی روانی بچه‌ها را حفظ کنیم. امیدوارم که دیگر این اتفاقات نیفتد که تاکید می‌کنم مهندسی شده بود تا به تیم ما آسیب بزند.

برای بازی فردا در غیبت 8 بازیکن از بازیکنان جوان استفاده می‌کنید؟ خرمگاه پاسخ داد: طی چندسالی که با آقای منصوریان همکاری داشته‌ام معتقدیم که یک تیم 25 تا 28 نفر است، همیشه این را در نظر داشتیم که شاید چند بازیکن را در اختیار نداشته باشیم، درست است که فردا شرایط سخت است اما ما 28 بازیکن داریم که هر لحظه می‌توانند به ما کمک کنند.

در خط دفاعی برنامه‌ای دارید؟ مربی آلومینیوم در این باره همینطور گفت: شرایط طوری است که دو مدافع و سه هافبک را در اختیار نداریم و این موضوع را یک مقداری سخت می‌کند، بازیکنانی را داریم که همیشه در شرایط بازی باشند و فردا یکی از این روزهاست که امیدوارم موفق باشیم.

خرمگاه درخصوص گرمای هوای آبادان همچنین عنوان کرد: این طبیعت آبادان است و ما همیشه به این موضوع واقفیم، شرایطی را داریم که با فردای سخت آبادان داشته باشیم اما همانطور که عرض کردیم، آبادان مانند مردمش خونگرم و مهمان نواز است که همیشه از این بابت خیلی خوشحالیم که به آبادان می‌آییم. 

او درخصوص فاصله‌های بین بازی‌ها گفت: این طبیعی است که وقتی فاصله می‌افتد برای هر تیمی شرایط سخت شود و باید شرایط را طوری رقم بزنیم که در وضعیت بازی باشیم و طبیعتا به ما هم لطمه می‌زند اما اجازه نمی‌دهیم که لطمه زیادی به تیم ما بزند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز