خبرگزاری کار ایران

دردسر یک پیام واتس اپی با محتوای نژادپرستانه؛ آقای اسطوره اخراج شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۲۳۴۰

سنگربان سابق تیم ملی فوتبال آلمان از عضویت در باشگاه هرتابرلین اخراج شده است.

به گزارش ایلنا، ینس لمان دروازه بان سابق بروسیا دورتموند و آرسنال، کمتر از یک سال پس از پیوستن به باشگاه هرتابرلین، از عضویت در کادر مدیریتی خلاص شد.

این تصمیم پس از آن صادر می شود که لمان پیامی را برای دنیس آوگو، ملی پوش سابق آلمان ارسال کرد که ظاهراً اشتباهی پس از انجام کارشناسی بازی بین منچسترسیتی و پاری سن ژرمن توسط آوگو از سوی لمان، برای او ارسال شده بود.

 "آیا دنیس در واقع پسر سیاه پوستان تو است؟"  پیام واتساپ را که توسط آوگو در اینستاگرام منتشر شده است، همراه با یک لبخند مورد توجه قرار گرفته است.  آوگو با انتشار این پیام، متن خودش را اضافه کرد و نوشت: "واو، شما جدی ینس لمان هستید؟ حدس می‌زنم این پیام برای من نبود !!!."

 لمان صبح چهارشنبه گفت که از طریق تلفن تلفنی از آوگو عذرخواهی کرده است. لمان در توئیتی نوشت: "در یک پیام خصوصی از تلفن همراه من به دنیس آوگو، تصوری ایجاد شد که من برای آن در گفتگو با دنیس عذرخواهی کردم. او به عنوان یک ملی پوش سابق بسیار آگاه است و حضور بسیار خوبی دارد و رتبه بندی اسکای را به ارمغان می‌آورد."

 لمان همچنین برای Sky کار کرده است، اما روز چهارشنبه، این شبکه گفت که آن‌ها در آینده او را دعوت نمی‌کنند در بیانیه منتسب به اسکای آمده است: " ما اغلب ینس لمان را به عنوان مهمان برنامه‌های خود داشتیم. ما از رفتار او بسیار ناامید شده‌ایم و دیگر قصد نداریم او را برای شرکت در برنامه‌هایمان دعوت کنیم."

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز