خبرگزاری کار ایران

بهتاج: ماشین‌سازی همیشه در فوتبال ایران خواهد ماند

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۲۲۸۱

مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی اعلام کرد باشگاه ماشین سازی منحل نمی‌شود.

به گزارش ایلنا، ایوب بهتاج در گفت‌و‌گو با رادیو ورزش اظهار داشت: قضیه اخیر باشگاه ماشین‌سازی دلخوری بین این باشگاه و شهرداری تبریز بابت مطالباتی از سال 96 بود که این پروسه اداری به دلیل کرونا و حضور یک سوم کارمندان به درازا کشید که خوشبختانه با پیگیری‌های ‌آقای دکتر پورمحمدی استاندار آذربایجان‌شرقی، آقای شهین‌باهر شهرداری تبریز و اینجانب انجام گرفت درصدی از این مبلغ امروز پرداخت و هفته آینده به صورت کامل این بدهی تسویه خواهد شد.

او ادامه داد: ماشین‌سازی و تراکتور قدیمی‌ترین تیم‌های فوتبال آذربایجان‌شرقی بوده و به نوعی شناسنامه فوتبال تبریز هستند و به هیچ عنوان فعالیت‌های تیم ماشین‌سازی تعطیل نشده و تمرینات این تیم زیر نظر علیرضا اکبرپور از چهره‌های مطرح  فوتبال تبریز‌ در حال برگزاری است و تیم ماشین‌سازی به خاطر هوادارانش همیشه خواهد بود.

مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی گفت: باید آسیب‌شناسی کنیم که چرا در فوتبال ایران افرادی نظیر زنوزی وارد فوتبال شده ومیلیاردها تومان هزینه ‌می‌کنند اما بعد از چند سال دلسرد شده و دیگر تیم‌ها را نمی‌خواهند و باید ببینیم سیستم فوتبال کشور و باشگاه‌داری ما چه اشکالی دارد که در چنین شرایط سخت اقتصادی، افرادی که می‌آیند اما بعد از چند سال ادامه نمی‌دهند و باید در فدراسیون فوتبال، وزارت ورزش و صدا و سیا این مورد آسیب‌شناسی کنند. باید یادآوری کنم که تیم‌های ماشین‌سازی و تراکتور به صورت خصوصی اداره می‌شوند و هیچ هزینه دولتی به این تیم ها تعلق نمی‌گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز