خبرگزاری کار ایران

پایان کار آزمون و زینت در تابستان؛ باشگاه روسی مجبور است مهاجم ایرانی را بفروشد

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۲۲۴۱

به نظر می‌رسد باشگاه زنیت در تابستان سال جاری با جدایی آزمون از این تیم موافقت کند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، بعد از درخشش سردار آزمون در لباس رستوف و روبین کازان وی در زمستان سال 2019 با قراردادی 3 و نیم سال  به ارزش 19 میلیون یورو راهی زنیت شد تا بعد از سون هینوگ مین مهاجم کره ای تاتنهام و علیرضا جهانبخش وینگر ایرانی برایتون سومین بازیکن گران قیمت آسیا شود.

آزمون خیلی زود در ترکیب زنیت درخشید و توانست خود را به ستاره به چون چرایی این تیم روسی تبدیل کند و موفق شود با این تیم در نخستین فصل حضور خود قهرمان لیگ روسیه شود و جواز حضور دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا را کسب کند.

درخشش آزمون در زنیت توجه بسیاری از تیم‌های اروپایی را برای جذب این ستاره ایرانی جلب کرد. آزمون در فصل 2019/20 لیگ قهرمانان اروپا موفق شد نخستین گل این رقابت‌ها را وارد دروازه لیون کند و همچنین در پایان همین سال علاوه بر قهرمانی در لیگ روسیه موفق شد عنوان آقای گلی این رقابت‌ها را از آن خود کند.

همین عملکرد آزمون باعث شد تا پیش از پایان فصل، خبرگزاری‌های معتبر فوتبال جهان و اروپا هر روز خبری مبنی برعلاقه یک تیم مطرح اروپایی نسبت به جذب آرمون منتشر کند. از ناپولی و میلان در ایتالیا و سویا و اتلتیکو مادرید در اسپانیا گرفته تا ولورهمپتون و اورتون در لیگ جزیره. شاید جدی‌ترین مشتری ناپولی بود که این انتقال هرگز صورت نگرفت تا سردار همچنان در زنیت توپ بزند.

اکنون نیز هنوز فصل به پایان نرسیده است که خبر رسیده بسیاری از باشگاه های مطرح اروپایی از جمله، آرسنال، والنسیا، دورتموند و آاس رم به دنبال جذب سردار آزمون هستند آن هم در حالی که آزمون اکنون با 19 گل زده در صدر جدول گلزنان لیگ روسیه قرار دارد و احتمال کسب عنوان آقای گلی در دومین سال پیاپی برای او وجود دارد.

با توجه به اینکه در پایان فصل آینده قرارداد آزمون به زنیت به پایان خواهد رسید و وی بازیکن آزاد محسوب خواهد شد و از طرفی با وجود پیشنهاد‌های موجود برای این مهاجم ایرانی، باشگاه زنیت برای کسب درآمد زایی از این انتقال پرسود باید دست به کار شود و در همین تابستان مهاجم ایرانی خود را به فروش برساند.  

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز