خبرگزاری کار ایران

فتح الله زاده: گروه مرگ را کُشتیم / باید بازیکنان را حفظ کنیم

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۱۳۳۵

مدیرعامل سابق تیم استقلال تهران می‌گوید آبی پوشان به عنوان تنها نماینده از گروه مرگ در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا شرایط سختی را پشت سر گذاشته‌اند که قابل مقایسه با سایر تیم‌ها نیست.

علی فتح الله زاده در گفتگو با ایلنا درباره صعود استقلال از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا 2021 اظهار داشت: این خیلی برای ما مهم بود؛ در گروهی بسیار سخت بازی کردیم که فقط یک تیم از آن بالا آمد و آن هم استقلال بزرگ بود. ما قاتل گروه مرگ هستیم که همه را کُشتیم و حالا فقط خودمان از آن گروه صعود کرده‌ایم.

او درباره اینکه گفته می‌شد تنها گروه استقلال سخت نبوده، اضافه کرد: ما که نمی‌خواهیم سر یکدیگر را کلاه بگذاریم! خود پرسپولیسی‌ها و به غیر از آنها هر تیم دیگری چنین چیزی گفته باشد می‌دانند که بر اساس سیدبندی است ولی گروه ما واقعا سخت‌ترین گروه ممکن بود که با تلاش و فهم بازیکنان و کادرفنی توانستند از این مرحله عبور کنند. باید از آن‌ها قدردانی کرد و به آنها خسته نباشید گفت؛ امیدوارم همین مسیر را طوری طی کنیم که به ستاره سوم ختم شود.

فتح الله زاده درخصوص نگرانی هواداران استقلال از بابت تمدید قرارداد بازیکنان کلیدی، عنوان کرد: به نظرم آنها را رها نمی‌کنند؛ ما به غیر از اینکه باید بازیکنان فعلی را که هر کدام در سطح خودشان کلاس کاری بالایی دارند، حفظ کنیم، همینطور باید در نقاطی که ضعف داریم هم با نظر سرمربی بازیکن جذب کنیم. آسیا جای شوخی و بچه بازی نیست و همانطور که قبلا گفتم بازیکنانی که داریم را باید حفظ کنیم و سپس اگر سرمربی درخواست کرد بازیکنان مورد نظر جذب شوند.

مدیرعامل اسبق استقلال درباره حذف علی کریمی به همراه تیم الدحیل قطر در دور گروهی همچنین گفت: من روز اول هم گفتم به جای جذب چند بازیکن، باید علی کریمی را حفظ کنیم. اگر علی کریمی را داشتیم همیشه خیالمان از بابت خط میانی راحت بود؛ به هر ترتیب او انتخاب خودش را کرده و دیگر بازیکن استقلال نیست و در پست او بازیکنان خوبی را در اختیار داریم که نیاز کادرفنی را برطرف می‌کنند.

علی فتح الله زاده درباره جدایی فراز کمالوند همینطور گفت: حیف شد، آقای کمالوند فوتبال فهم است و انسان با معرفی است؛ مطمئنا فرهاد هم از این جدایی ناراحت است اما به هر حال او به دنبال پیشرفت بوده و سرمربیگری را انتخاب کرده است. به عنوان یک استقلالی از بابت کمک‌هایی که طی این مدت به تیم داشتند، تشکر می‌کنم.

او همچنین درباره وضعیت محمد دانشگر که در لیگ قهرمانان به همراه تیم حضور نداشت، گفت: فرهاد بی دلیل با کسی در نمی‌افتد و مطمئنا دل بسیار پاک و مهربانی دارد که هر چیزی در صلاح بازیکنان باشد را در نظر می‌گیرد.

فتح الله زاده همچنین درخصوص پیش بینی از بازی شهرآورد در اردیبهشت ماه، گفت: امیدوارم که در جریان بازی برنده شویم؛ آن موقع در بازی جام حذفی و پنالتی آنها را شکست دادیم و امیدوارم این بار با روحیه خوبی که بچه‌ها دارند با یک نتیجه خوب برنده از زمین خارج شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز