خبرگزاری کار ایران

ابراهیم میرزاپور در گفتگو با ایلنا؛

فولاد در گروه مرگ حضور داشت/ پنجره بسته بلای جان این تیم در آسیا شد/ نکونام مثل دوران بازی در مربیگری ستاره خواهد شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۱۲۷۹

دروازه‌بان سابق تیم ملی ایران: در جام حذفی با خیبر به دنبال خلق شگفتی هستیم.

ابراهیم میرزاپور سنگربان سابق تیم ملی و باشگاه فولاد خوزستان در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص عملکرد این تیم در لیگ قهرمانان آسیا، اظهار داشت: گروه فولاد یکی از سخت‌ترین گروه‌ها بود و به نظرم من گروه مرگ بود. تیم‌های خوب النصر و السد با توجه به هزینه‌های که کرده‌اند قطعا به دنبال قهرمانی این رقابت‌ها بودند و هستند. از همان اول مشخص بود کار فولاد سخت خواهد بود. اما همانگونه که همه دیدند این تیم‌ بازی‌ها را در دور رفت خوب آغاز کرد همچنین این تیم در بازی‌های برگشت در مقابل السد و النصر  می‌توانست برنده بازی باشد اما با بد شانسی موقعیت‌ها از دست رفت و در ادامه متاسفانه دروازه فولاد باز شد و در نهایت این تیم در بازی‌های برگشت شکست خورد و حذف شد.

وی در خصوص علت‌ شکست‌های فولاد در دور برگشت این رقابت‌ها گفت: فولاد با توجه به اینکه از پنجره نقل و انتقالاتی محروم بود متاسفانه نتوانست بازیکنان مورد نظر خود را جذب کند و با همان داشته‌های خود راهی لیگ قهرمانان شد و طبیعی بود وقتی هر سه رو یک بار مجبور بودند تا بازی کنند همین موضوع باعث خستگی بازیکنان تیم شد و همین موضوع اثر خود را روی تیم گذاشت.

وی در خصوص اینکه فولاد در لیگ بیستم چه جایگاهی را کسب خواهد کرد، اظهار داشت: اگرچه این تیم در چند هفته نتوانست نتایج مطلوبی کسب کند اما فولاد کیفیت خود را به خوبی نشان داده است و مطمئنا با توجه به تجربه‌ای که در آسیا کسب کردند می‌توانند در پایان فصل بار دیگر سهمیه آسیایی را کسب کنند.

بازیکن سابق تیم ملی در مورد آینده جواد نکونام در عرصه مربیگری بیان کرد: جواد همانگونه که در دوران بازیگری موفق بود مطمئن باشید در عرصه مربیگری هم ستاره خواهد شد. چون او علاقه زیادی به کار خود دارد و شبانه روز برای پیشرفت خود وقت می‌گذارد.

وی در پایان در خصوص صعود خیبر به دور بعدی رقابت‌های جام حذفی، بیان کرد: ما بازی به بازی پیش می‌رویم. هدف اول ما موفقیت در لیگ یک  و صعود به لیگ برتر است و در کنار آن در جام حذفی به دنبال خلق یک شگفتی هستیم. 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز