خبرگزاری کار ایران

سلطانی‌فر: نتایج خوب نمایندگان فوتبال ایران در آسیا، حاصل همدلی است

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۰۸۴۲

وزیر ورزش و جوانان، گفت: نتایج خوب نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا، حاصل همدلی و تلاش کادر مربیگری، بازیکنان و برنامه‌ریزی مدیران است.

به گزارش ایلنا،مسعود سلطانی‌فر نتایج خوب نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا را به هوادارانشان تبریک گفت و ابراز امیدواری کرد در مرحله بعد نیز این سه تیم با اقتدار از حیثیت فوتبال ایران دفاع کنند.

وی در نشست شورای معاونین با ابراز رضایت از نتایج و عملکرد نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا، گفت: ایران با سه نماینده در مرحله یک هشتم‌نهایی بیشترین تیم را دارد و این در حالی است که بسیاری از کشورهای غرب آسیا نمایندگانشان به این مرحله راه نیافتند.

وی با بیان اینکه نمایندگان ایران با احتساب بازی مرحله پلی اف فولاد در مجموع 25 بازی برگزار کردند، توضیح داد: نمایندگان ایران فقط در 4 بازی شکست خوردند و در بقیه دیدارها به پیروزی و تساوی دست پیدا کردند که امروز افتخار می کنیم سه تیم ایران که دو تیم آن زیر نظر وزارت ورزش و جوانان هستند این نتایج تاریخی را با هم بدست می آورند.

وزیر ورزش و جوانان نتایج خوب سرخابی های پایتخت را به‌عنوان یک دستاورد نام برد و گفت: این نتایج خوب حاصل ساماندهی، هماهنگی ها، حمایت ها و برنامه‌ریزی هایی است که طی این سال‌ها انجام و باعث شده این تیم ها امروز در سطح آسیا نتیجه بگیرند.فولاد هم می توانست صعود کند اما در برخی دیدارها از جمله بازی با السد قطر با گل دقایق پایانی غافلگیر شدند.

سلطانی‌فر در بخش دیگری از سخنانش به سهمیه جدید کاراته ایران در بخش زنان اشاره کرد و افزود: این سهمیه باعث شد تعداد سهمیه زنان کاراته کا در المپیک به دو سهمیه برسد و حتی احتمال کسب سهمیه سوم برای کاراته زنان وجود دارد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز