خبرگزاری کار ایران

پیام تبریک و تشکر رئیس هیئت مدیره باشگاه تراکتور در پی صعود از مرحله گروهی

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۰۷۶۵

رئیس هیئت مدیره باشگاه طی پیامی صعود تیم تراکتور از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا را تبریک گفت.

به گزارش ایلنا و به نقل از رسانه رسمی باشگاه تراکتور، عباس الیاسی پس از صعود تیم به مرحله حذفی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا پیام تبریک صادر کرد. 

متن پیام رئیس هیئت مدیره باشگاه به شرح زیر است:

هو الحبیب 

صعود سرافرازانه تراکتورِ بزرگ را به همه مردم آذربایجان و هواداران پرشورمان تبریک عرض می‌نمایم. 

صعود از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا دستاورد بزرگی بود که طی یک همدلی بی‌نظیر میان عوامل باشگاه، اعضای تیم و هواداران به دست آمد و موجب سرافرازی گردید. 

از مالک محترم باشگاه تشکر ویژه‌ای دارم که با وجود تمامی دغدغه‌ها و مشغله‌ها، مسیر موفقیت تیم را هموار ساختند. ایشان طی سالهای اخیر با مهیای کردن شرایط، نقش مهمی در قهرمانی تراکتور و صعود این تیم به لیگ قهرمانان آسیا داشتند و حال به وقت کسب دستاورد بزرگ دیگری همچون صعود به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا، به سانِ پدری دلسوز در سایه ایستاده‌اند. این در حالی است که مالک محترم باشگاه در مواقع سختی و مشکلات برای تراکتور سینه سپر می‌کند و بی‌مهری و عصبانیت‌ها را پذیرا می‌شود. شایسته است که همواره همراه و قدردان ایشان بوده و در بلندی‌ها و پستی‌‌ها عاملی برای دلگرمی باشیم.

همچنین به همّت والا و ستودنی فرزند خلف فوتبال خطه آذربایجان «رسول خطیبی»، تلاش‌ کادر فنی و بازیکنان، به ویژه نقش پرنگ «مسعود شجاعی» و «اشکان دژاگه» کاپیتان‌های هماره ملی‌پوش تیم‌مان که با درایت خود، همیشه ستون و وزنه‌ای قابل اتکا برای کل تیم هستند، درود فرستاده و برای آنها در ادامه مسیر پرفراز و نشیب خود آرزوی موفقیت دارم. 

از مدیرعامل و اعضای هیأت مدیره باشگاه، عوامل اجرایی، پشتیبانی، رسانه و فرهنگی، کمال تشکر را دارم که در طول این مدت همگی نقش خود را به بهترین شکل ممکن ایفا کردند و در نهایت صعود از مرحله گروهی رقم خورد.

همچنین از نماینده معزز ولی فقیه و امام جمعه محبوب تبریز، استاندار محترم آذربایجان شرقی، مدیرکل ورزش و جوانان و شهردار تبریز و سایر مسؤولان کشوری  و علی الخصوص باشگاه سپاهان باید تشکر و قدردانی ویژه‌ای داشته باشم که طی ساعات گذشته با پیام‌های سرشار از لطف‌شان ما را منت‌دار محبت خود کرده‌اند.

عباس الیاسی 

رییس هیئت مدیره

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز