خبرگزاری کار ایران

ملی‌پوش تیراندازی باکمان: آماده حضور در جام‌جهانی هستیم

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۰۵۸۸

عضو تیم ملی تیراندازی با کمان در اسلحه کامپوند گفت: با توجه به اردوهای برگزار شده آماده حضور در جام جهانی سوییس و پس از آن انتخابی المپیک در فرانسه هستیم.

به گزارش ایلنا و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش وجوانان، محمدصالح پالیزبان» افزود: از اوایل امسال تاکنون سه مرحله اردو را پشت سر گذاشته‌ایم و آمادگی کامل را برای حضور در جام جهانی داریم و همچنین پس از دومین دوره جام جهانی تیراندازی با کمان که در سوئیس برگزار می‌شود، اواخر خرداد نیز برای آخرین مرحله انتخابی المپیک به فرانسه اعزام خواهیم شد.

وی اظهار داشت: امیدواریم در این مسابقات نتیجه خوبی بگیریم. فدراسیون تیراندازی نیز با توجه به شرایط سخت مالی، حمایت خوبی برای آماده‌سازی ملی‌پوشان داشت تا تحت هر شرایطی اعزام کمانداران به ۲ مرحله جام جهانی انجام شود.

پالیزبان ادامه داد: در سه اردویی که داشتیم، با ثبت رکوردهای خوب، سعی کردم رکوردم را تا حد مدال ارتقاء دهم، امیدوارم از کاپ جهانی سوئیس با مدال برگردم. از نظر تجهیزات و امکانات در شرایط بسیار خوبی قرار داریم و مشکل خاصی وجود ندارد.

اردوی آماده‌سازی تیم‌های ملی کامپوند زنان و مردان از یکم اردیبهشت با حضور ۸ کماندار در سایت تیروکمان آغاز شده و تا ۲۴ اردیبهشت ادامه خواهد داشت، این اردو به منظور آماده‌سازی تیم ملی کامپوند برای حضور در مسابقات مرحله دوم کاپ جهانی سوئیس پیش‌بینی شده است.

آرمین پاکزاد، محمدصالح پالیزبان، سیدحسام کوثر، احمد اکبری، آرزو طاهریان، ویدا حلیمیان، راحله فارسی و گیسا بایبوردی نفرات دعوت شده به اردوی تیم ملی کامپوند هستند که با هدایت «اسماعیل عبادی» خود را برای مسابقات سوئیس آماده می‌کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز