خبرگزاری کار ایران

محمود خوردبین: اعمال قدرت نکته جالب بازی پرسپولیس در آسیا بود

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۰۵۴۲

پیشکسوت پرسپولیس گفت: حریفان پرسپولیس که آسان نبودند و فکر نمی‌کنم هیچ یک از چهار نماینده ایران، بازی آسان داشتند.

به گزارش ایلنا، محمود خوردبین در گفت‌وگو با رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، اظهار داشت: پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا با اقتدار صعود کرد و حالا امیدواری‌ها نسبت به خود را بیشتر از گذشته هم کرده است. بچه‌ها خیلی خوب کار کردند و به نظرم آن یک باخت هم حادثه بود. الوحده گل را زد و بعد دفاع کرد. من از همین‌جا به بازیکنان و کادر فنی خسته نباشید و دست مریزاد و به هواداران و باشگاه به خاطر این بازی‌های خوب تبریک می‌گویم.


وی درباره نکته بارز تیم در این رقابت‌‌ها که نظر او را بیشتر از سایر موارد جلب کرد، ادامه داد: برای من جالب‌ترین بخش کار تیم، فشاری بود که روی حریفان می‌‌آورد. حتی در همان بازی دوم برابر الوحده هم اماراتی‌ها تحت تاثیر بازی پرسپولیس بودند. یک برتری فردی و تاکتیکی مشهودی را می‌شد در هر بازی دید. پرسپولیس قوی و نترس بازی می‌کرد.


پیشکسوت و سرپرست پیشین پرسپولیس درباره مباحثی که درباره سطح مسابقات در گروه‌های مختلف مطرح می‌شود، اظهار داشت: حریفان پرسپولیس که آسان نبودند و فکر نمی‌کنم هیچ یک از چهار نماینده ایران، بازی آسان داشتند. گاهی قدرت یک تیم و برتری همه جانبه آن بر حریفانش، این احساس را به دیگران می‌دهد که حریفان دست و پابسته‌ای دارد. این از قدرت پرسپولیس بود وگرنه دیدیم یک تیم با امکانات الریان و برخورداری از آن مربی شناخته شده و کاربلد به مشکل خورد و این ثابت می‌کند گروه سختی بود. گوا را هم دیدیم که چطور کار کرد و بعد برخورد با پرسپولیس، دچار مشکل شد. یا الوحده که دیگر تیم ضعیفی نبود و توانست 13 امتیاز جمع کند. پرسپولیس الان چند سال است قهرمان ایران می‌شود. اگر بگذارند، امسال هم قهرمان می‌شود. این که دلیل منطقی برای ضعیف خواندن دیگر تیم‌ها نیست. تیم‌های مطرح و مدعی ما در این چند سال خوب بودند. بعضا خیلی بیشتر از پرسپولیس هم هزینه می‌کردند. تیم های خوب و قدرتمندی بودند ولی پرسپولیس قدرتمندتر عمل کرد.


خوردبین درباره ارزیابی خود از شرایط جدید خط حمله پرسپولیس اضافه کرد: به نظرم شکی نیست که نفرات خیلی خوبی داریم. من قبل از این هم گفته بودم که مغانلو و آل‌کثیر زوج خوبی می‌شوند. هافبک‌های خوب و توپ‌رسانی هم داریم که بعضا شم گلزنی هم دارند. به نظرم حالا دیگر یک خط هجومی خوب توسط کادر فنی تشکیل شده است که دست یحیی را هم برای اجرای تاکتیک‌ها و برنامه‌هایش باز می‌گذارد.

وی درباره بازگشت تیم به لیگ و بازی با سپاهان با وجود ادامه شرایط قرنطینه و اردو گفت: الان شرایط برای بازیکنان خیلی سخت شد. به هر حال یک برنامه‌ریزی برای خودشان داشتند که ناگهان بر هم خورد. اگر از اول خودتان را برای اردوی مثلا 30 روزه آماده کنید شرایط فرق می‌کند. به هر حال، آنها فشار بازی هر سه روز یک بار را در آن شرایط جوی تجربه کرده‌اند و حالا می‌خواستند کمی کنار خانواده‌های‌شان آرامش بگیرند که نشد. با این وجود من نگران بازی با سپاهان نیستم. تیم ما کاملا سرتر است. فقط امیدوارم حالا که پرسپولیس به قرنطینه فرستاده شد، امکانات لازم هم در اختیارشان باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز