خبرگزاری کار ایران

ایران با سه سهمیه در دور حذفی؛

معجزه در دقایق آخر: تراکتور صعود کرد‌/ شاگردان خطیبی حریف النصر شدند

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۰۲۵۲

تراکتور با توجه به نتایج رقم خورده در گروه A جواز صعود به دور حذفی را گرفت.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، تیم فوتبال تراکتور که با برتری روز گذشته مقابل الشارجه با 2 گل توانست 10 امتیازی شود، برای تعیین تکلیف صعودش در انتظار بازی‌های امشب بود و با توجه به نتایج رقم خورده این تیم می‌تواند در دور حذفی مسابقات حاضر شود.

از بین سه سهمیه صعود تیم های دوم یک سهمیه قطعی به الوحده امارات رسید و تیم‌های دیگر برای دو سهمیه دیگر باید می جنگیدند. از طرفی دیدارهای گروه A و گروه C باقی مانده بود و تیم های الهلال، تراکتور و السد باید منتظر می‌ماندند تا تکلیفشان مشخص شود.

در گروه A دو تیم الهلال و استقلال تاجیکستان 10 امتیازی بودند و اگر هر دو حداقل یک امتیاز گرفته بودند سهیمه تیم دوم 11 امتیازی شده بود و یکی از سهمیه های دیگر هم اشغال می شد ولی هر دو تیم امشب باختند و با این نتایج استقلال تاجیکستان به دلیل بازی رو در روی بهتر سرگروه صعود کرد و الهلال با تفاضل گل بهتر دوم شد ولی گل دومی که این تیم در دقایق پایانی دریافت کرد تفاضل را به +2 رساند تا پایین تر از تراکتور قرار بگیرد.

با شکست استقلال تاجیکستان و الهلال عربستان، استقلال تاجیکستان به عنوان تیم نخست به مرحله بعد صعود کرد و الهلال با گلی که در دقیقه 90 دریافت کرد تفاضل گلش +2 شد و با این تفاسیر صعود تراکتور با 10 امتیاز ‌و تفاضل گل +3 به مرحله حذفی قطعی شد.

تراکتور با 4 تساوی و دو پیروزی بدون شکست از این مرحله عبور کرد.

طبق جدول رویارویی تیم‌ها در دور بعد رقابت‌ها باید به مصاف النصر عربستان برود.

الهلال برای صعود باید منتظر تساوی الاهلی و الدحیل بماند.

بدین ترتیب با صعود استقلال و تراکتور که امشب قطعی شدند، ایران 3 نماینده در دور بعدی مسابقات دارد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز