خبرگزاری کار ایران

در دور بعدی فوتبال بهتری ارائه می‌کنیم؛

مجیدی: قول می‌دهم غفوری جام قهرمانی را بالای سر ببرد

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۰۲۴۵

سرمربی تیم استقلال پس از برتری مقابل الشرطه در نشست خبری گفت: بازیکنان ما خسته بودند اما با تمام وجود جنگیدند و به همه آن‌ها افتخار می‌کنم.

به گزارش ایلنا، فرهاد مجیدی در نشست خبری پس از دیدار برابر الشرطه عراق اظهار داشت: بازی خوبی انجام دادیم و مسابقه بسیار سختی را پشت سر گذاشتیم. امروز هوا گرمتر از گذشته بود و یکی از مشکلات ما خستگی بازیکنان بود که راه حلی برایش پیدا نکردیم. بازیکنان ما خسته بودند اما با تمام وجود جنگیدند و به همه آنها افتخار می کنم. از تک تک آنها ممنونم چون بزرگترین نقطه قوت ما در این تورنمنت تلاش آنها بود. مجددا از آنها تشکر می کنم و به آنها افتخار می کنم.

او درباره تحلیلش از مسابقات سایر گروه‌ها عنوان کرد: بازی‌های گروه های دیگر را تماشا کردم. ما در سخت‌ترین گروه بودیم. فکر می‌کنم اگر الشرطه در گروه دیگری بود، شانس صعود داشت. تمام تیم های این گروه بسیار خوب بودند. فکر می‌کنم تیم‌ها از بازی سوم به دلیل فشردگی تحلیل رفتند. به هواداران استقلال قول می‌دهم که استقلال در مراحل بعدی با کیفیت بهتر بازی کند.

مجیدی درباره اینکه نتیجه این بازی فشار زیادی را روی شاگردانش ایجاد کرده بود، گفت: صددرصد همینطور است. اگر پنالتی دوم تبدیل به گل می‌شد راحت‌تر بازی می‌کردیم. الشرطه تیمی خوب و از همه تیم‌ها به لحاظ دوندگی بهتر بود. بازی را به بهترین نحو کنترل کردیم.

سرمربی استقلال درباره تجربه قهرمانی با العین در آسیا صحبت کرد و به هواداران استقلال هم قول داد: فکر کنم تنها ایرانی هستم که دستم به جام  قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا خورده است. به همه هواداران قول می‌دهم و تلاش می‌کنم نفری که کنارم در نشست خبری نشسته و کاپیتان تیم(وریا غفوری) است جام قهرمانی آسیا را بالا ببرد. می‌دانیم کار سختی است. باید بیشتر کار کنیم و زحمت بکشیم تا کیفیت بهتری نشان دهیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز