خبرگزاری کار ایران

گل‌محمدی: از این شرایط قرنطینه عصبی هستیم

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۰۲۱۵

سرمربی تیم پرسپولیس تهران از شرایط قرنطینه این تیم پس از بازگشت از سفر هند رضایت ندارد.

به گزارش ایلنا، یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم پرسپولیس در برنامه شب های فوتبالی به صورت تلفنی حضور یافت و در خصوص وضعیت قرنطینه تیمش اظهارنظر کرد: ما مستقیم از پرواز آمدیم هتل المپیک و در اتاق هایمان این دوران قرنطینه را طی می‌کنیم.

وی افزود: چیزی به ما نگفتند و ما یک تست کرونا دادیم و منتظریم جواب بیاید و بعد مشخص می‌کنند که وضعیت به چه شکلی است. نگذاشتند ما تمرین کنیم و به خانواده هایمان سر بزنیم و شرایط خیلی بدی را سپری می‌کنیم. بچه‌ها که بعد از 20 روز با مشکلات کرونا، بازی‌ها و آب و هوا بازی کردند، حالا به شرایطی آمده ایم که اینطور است.

او درباره شرایط پرسپولیس در روزهای آینده عنوان کرد: ما از شرایط قرنطینه استقبال می‌کنیم و باید مشخص شود که همه سالم هستیم اما این که نمی‌دانیم بازی به چه شکلی برگزار می‌شود و این که تمرین و ریکاوری نکردیم، خوب نیست و نمی‌دانیم برنامه چیست و ما را اذیت کرده و عصبی شده ایم.

سرمربی پرسپولیس درباره وضعیت قرنطینه گفت: وقتی بحث قرنطینه می‌شود. نباید هیچ ارتباطی بین همه نفراتی که در هند بودند، با افراد دیگر نباشد. ما وقتی از هواپیما پیاده شدیم، در اتوبوس با راننده بودیم. او کجاست؟ کسی از او خبر دارد؟ می‌رود پیش خانواده. وقتی آمدیم داخل هتل، کارکنان هتل بودند. مسافر هم بود و اتفاقا چند نفر از مسافران و میهمانان هم بودند. رفتیم رستوران و آنجا هم افرادی بودند. این یک مقدار با لفظ قرنطینه که ما در نظر داریم، متفاوت است.

یحیی در ادامه اضافه کرد: اگر قرار باشد ما آلوده باشیم، این آلودگی ممکن است به خیلی ها سرایت کند. فقط اسم قرنطینه روی ماست اما آنطور که فکر کنید قرنطینه نیست. آدم‌های متفرقه زیاد است. قرنطینه یعنی بروی داخل اتاق و برایت غذا بیاورند و ارتباطی نداشته باشی. کاری که الریانی ها انجام دادند و برایشان اتاق گرفتند و قرار است چند روز بمانند و ارتباطی نباشد. این یعنی قرنطینه اما اینجا متاسفانه فکر کنم از اسم پرسپولیس سو استفاده می‌کنند.

گل‌محمدی همچین درباره ناکامی در اجرای قرنطینه گفت: مسئولان امر باید به این مسائل رسیدگی کنند و پاسخ بدهند. فکر نکنم اصلا جای بحث باشد. این بیماری وجود دارد و برای مقابله با آن، باید قرنطینه کاملا اجرا شود اما اینطور نیست و اصلا شرایط کامل را به چشم نمی‌بینیم. به نظرم قرنطینه، قرنطینه کاملی نیست و اگر قرار بود این بیماری منتشر شود و اگر ما آلوده بودیم، این بیماری منتشر می‌شد.

وی در پاسخ به این سوال که چه کسی نمی‌خواهد پرسپولیس قهرمان شود، گفت: وقتی در لیگ برابری و مساوات نباشد، شائبه ایجاد می‌شود. در طول فصل، وقتی رفتیم فینال آسیا، یک برنامه فشرده برای ما گذاشتند. ما نترسیدیم و رفتیم بازی کردیم. ما در رتبه نهم جدول بودیم اما این تیم چهار فصل است که قهرمان شده بود. من وقتی جایگاهمان را می‌دیدم برایم سنگین بود اما جنگیدیم و مبارزه کردیم و با انرژی هواداران، به صدر جدول و جایگاهش رساندیم.

گل‌محمدی همچنین با کنایه توضیح داد: ما واقعا سختی‌‌های زیادی تجربه کردیم و بازی های حساسی را در پیش داریم و فکر کنم قهرمان لیگ در این چند هفته مشخص شود. ما درخواست داریم که مسابقات برگزار شوند و برابری حکم فرما شود. هیچ تیمی نباید از برنامه ریزی سازمان لیگ ضرر کند. قبل از بازی الوحده به ما گفتند باید بروید قرنطینه. حداقل می‌گذاشتند بیاییم اینجا و بعد اعلام کنند. گفتند یک هفته باید در قرنطینه باشید و بعد بروید اصفهان. فقط مانده بود که ارنج را هم تعیین کنند. یعنی چی؟ سازمان لیگ نباید این پیشنهاد را بدهد که شما اینجا یک هفته در قرنطینه تمرین کنید. بازیکنان ما خسته هستند و باید بروند خانواده‌هایشان را ببیند. این روال طبیعی نیست و باید نسبت به مسابقات، نظم را حفظ کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز