خبرگزاری کار ایران

با آغاز هفته ششم؛

گزارش: استقلال‌ چطور از گروه مرگ صعود می‌کند؟

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۰۰۸۴

با آغاز هفته پایانی دور گروهی لیگ قهرمانان آسیا، شرایط صعود استقلال پیچیده شده است.

به گزارش ایلنا، در آخرین بازی از دور گروهی لیگ قهرمانان آسیا، تیم استقلال به عنوان نماینده ایران در گروه C مسابقات از ساعت ۲۲:۱۵ امشب به مصاف الشرطه عراق خواهد رفت. به غیر از الشرطه، تکلیف صعود هیچ یک از سه تیم دیگر این گروه مشخص نیست و همه چیز به نتایج بازی امشب بستگی دارد.

در جدول این گروه تیم استقلال با ۸ امتیاز - تفاضل گل ۵+، الدحیل قطر ۸ امتیاز - تفاضل گل ۲+، الاهلی عربستان ۸ امتیاز - تفاضل گل ۱+ به ترتیب در رده‌های اول تا سوم ایستاده‌اند و الشرطه هم با ۳ امتیاز و تفاضل گل ۸- در قعر جای دارد.

استقلال برای صعود بدون اما و اگر از این گروه به سه امتیاز مصاف امشب نیاز مبرم دارد تا بدون دغدغه یکی از تیم‌های صعود کننده از این گروه باشد. در صورت برد یا تساوی تیم الاهلی، استقلال صدرنشین گروه خواهد بود و در غیر این صورت الدحیل به عنوان صدرنشین و شاگردان مجیدی دوم خواهند شد.

به غیر از شکست الشرطه، گفته می‌شد استقلال در صورت تساوی هم برای صعود به دور بعدی شانس دارد که صحیح نیست؛ در صورتیکه الدحیل و الاهلی به تساوی برسند با توجه به اینکه ۳ تیم در امتیازات مساوی می‌شوند، استقلال با شکست برابر الدحیل به عنوان تیم دوم قرار می‌گیرد که با کسب ۹ امتیاز شانس کمی برای صعود به دور بعدی خواهد داشت.

یکی از اتفاقات صعود که برای آبی پوشان شیرین است، وداع تلخی را برای دیگر نماینده ایران رقم می‌زند. تیم تراکتور که در انتظار نتیجه بازی پاختاکور و نیروی هوایی مانده، در صورت برتری استقلال مقابل الشرطه هیچگونه شانسی برای صعود از دور گروهی نخواهد داشت و حذف می‌شود.

در حال حاضر، پیش از آغاز دومین روز از هفته پایانی رقابت‌های هفته پایانی مرحله گروهی، تیم‌های النصر عربستان، الوحده امارات، پرسپولیس ایران و الشارجه امارات به دور یک هشتم نهایی راه پیدا کرده‌اند. همچنین جدول گروه بهترین تیم‌های دوم دور گروهی هم وضعیت پیچیده‌ای دارد.

جدول تیم های دوم تا قبل از بازی‌های امروز به شرح زیر است:

الوحده امارات ۱۰ امتیاز

الهلال عربستان ۱۰ امتیاز - تفاضل ۴+

تراکتور ایران ۱۰ امتیاز - تفاضل ۳+

السد قطر ۱۰ امتیاز - تفاضل ۲+

الدحیل قطر ۸ امتیاز - تفاضل ۲+

× الهلال و الدحیل پنج بازی انجام داده‌اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز