خبرگزاری کار ایران

رسوایی بزرگ برای مهاجم اروگوئه‌ای و آنیلی؛ تقلب مانع حضور لوئیس سوارز در یوونتوس شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۹۷۴۸

لوئیس سوارز در آستانه انتقال به یوونتوس قرار داشت که به یکباره به اتلتیکو مادرید پیوست.

به گزارش ایلنا، پایگاه خبری فوتبال ایتالیا در خبری نوشت لوئیس سوارز زمانی در آستانه انتقال به یوونتوس قرار داشت اما لازمه تکمیل انتقال، اخذ پاسپورت ایتالیایی بود.

در همین راستا، سوارز با حضور در دانشگاه پروجا، آزمون زبان ایتالیایی داد اما مشخص شد که او با تقلب در آزمون قبول شده است. در نهایت لوییس سوارز از بارسلونا به اتلتیکو مادرید پیوست اما حواشی حضور او در ایتالیا همچنان ادامه دار است.

فابیو پاراتیچی، مدیر ورزشی یوونتوس و مسئولان دانشگاه هنوز بخشی از تحقیقات پلیس هستند. ظاهرا مقامات ایتالیایی از آندره آ آنیلی هم در این میان بازجویی کرده اند، ریپابلیکا بخشی از این بازجویی را منتشر کرده است:

پاراتیچی مسئول این معامله بود، ما آن زمان در حال تلاش برای امضای قرارداد با ژکو بودیم. یادم می آید که ندود به من گفت سوارز خودش را با یک پیغام متنی به یوونتوس پیشنهاد داده است. ما با بازیکنان زیادی در مذاکره بودیم؛ ژکو، میلیک، کاوانی و موراتا، کسی که در آخر به یوونتوس ملحق شد. در اوایل ماه سپتامبر به من گفته شد که امضای قرارداد با سوارز به دلیل نیاز او به پاسپورت ایتالیایی دشوار خواهد بود. چیز در مورد آن ایمیل (قرارداد با سوارز) یادم نمی آید. من با شرایط قراردادی ارتباطی ندارم، چون مذاکرات به وسیله بخش ورزشی و محدودیت بودجه باشگاه پیگیری می شود. الان چک کردم و دیدم چنین ایمیلی ارسال شده است، به هر حال همچنان دریافت آن را یاد نمی آورم. به خاطر نمی آورم که در مورد آزمون به من اطلاع داده شد یا نه. من از طریق روزنامه ها از این داستان مطلع می شدم. این را یادم می آید که یک بار با خود بازیکن تماس گرفتم و از او تشکر کردم که خودش را به باشگاه ما پیشنهاد داده است. 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز