خبرگزاری کار ایران

فخرالدینی: صحبت از دفاع اتوبوسی فرار رو به جلو است/

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۹۷۰۲

مدافع با تجربه آلومینیوم در مورد شرایط این تیم در تقابل با استقلال صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، میلاد فخرالدینی پس از تساوی بدون گل دیدار استقلال و آلومینیوم اراک، اظهار داشت: بازی خیلی سختی بود. ما هم خیلی زحمت کشیدیم و تلاش کردیم. تیم جوانی هستیم و خدا را شکر توانستیم با کسب امتیاز آزادی را ترک کنیم.

وی درمورد اینکه هدف‌شان کسب امتیاز بود، گفت: همین طور است. هدف‌مان گرفتن امتیاز و نیم‌نگاهی به بردن بود. خدا را شکر توانستیم یک امتیاز را بگیریم و نتیجه خوبی برای ما است‌.

مدافع آلومینیوم درمورد اعتراض استقلالی‌ها به وقت کشی حریف به ویژه در نیمه دوم، پاسخ داد: این مسائل و صحبت از دفاع اتوبوسی فرار رو به جلو است. استقلال ۴۰ بازیکن دارد و همیشه تیم بزرگی بوده است که بازیکنان بزرگی هم داشته است. باید طوری برنامه ریزی می‌کردند که حتی اگر حریف‌شان دفاع اتوبوسی می‌کند بتوانند ببرند. یک تیم جوان بودیم و بودجه استقلال ۸-۷ برابر آلومینیوم است. همه این‌ها بهانه است. آمده ایم یک امتیاز را گرفتیم و الان از ورزشگاه آزادی می‌رویم.

فخرالدینی درخصوص اینکه آیا فوتبال بدون تماشاگر لذت دارد، گفت: اطمینان دارم با حضور تماشاگران شرایط خیلی فرق می‌کند. جدا از اینکه بازی بدون تماشاگر لذتی برای بازیکنان ندارد و حال کسی خوب نیست، مجبور به این وضعیت هستیم‌. به امید خدا شرایط درست شود و مردم بتوانند به ورزشگاه بیایند.

وی درمورد اعتراضش به کارت قرمز اسماعیل شریفات، عنوان کرد: وحید کاظمی از داوران خوب لیگ است اما همه داوران باید مقداری صبر خود را بالاتر ببرند. وقتی در آسیا بازی می‌کنیم، بازیکنان خیلی بدتر از این حرف می‌زنند اما با ریلکس بودن داور موضوع تمام می شود و می‌رود. مقداری صبر داوران ما پایین است و زود عکس العمل نشان می‌دهند. داور می‌توانست شریفات را اخراج نکند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز