خبرگزاری کار ایران

محمود مطلق زاده در گفتگو با ایلنا:

به دنبال قهرمانی در جام حذفی هستیم تا به انتظار هواداران پایان دهیم/ لغو بازی ما به نفع استقلال شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۹۶۸۷

هافبک صنعت نفت آبادان: ما تمام برنامه‌ریزی‌ها خود را انجام داده بودیم و مهیای بازی با استقلال شده بودیم که کنسل شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، صنعت نفت آبادان در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال ایران به مصاف خیبر خرم‌آباد خواهد رفت. محمود مطلق زاده هافبک این تیم در خصوص این بازی به خبرنگار ما گفت: بازی برابر خیبر از اهمیت زیادی برای ما برخوردار است. تنها راه نزدیک برای رسیدن ما به جام و سهمیه آسیایی همین جام حذفی است و با چند بازی محدود به انتظار هواداران خود پایان دهیم تا بتوانیم یک جام را برای آنها کسب کنیم.

وی در خصوص بازی با گل گهر نیز، اظهار داشت: بازی خوبی انجام دادیم و گل گهر تیم خوب و شایسته‌ای است. سعی کردیم تا در این بازی حداقل امتیاز را بگیرم اما از روی یک ضربه ایستگاهی و یک اشتباه فردی متاسفانه گل خوردیم و بعد از آن هرچه تلاش کردیم نتوانستیم گل خورده را جبران کنیم و شکست خوردیم.

مطلق زاده درخصوص اینکه آیا مشکلات مالی روی نتایج صنعت نفت تاثیر گذار بود ؟ گفت: صددرصد این مشکل تاثیر خود رای روی عملکرد تیم ما گذاشت و باعث شد ۹ بازی نتیجه نگیریم. اما خداراشکر با پرداخت بخشی از مطالبات حالا روحیه بازیکنان بهتر شده و انگیزه پیدا کردیم تا  بازی فردای خود را برابر خیبر ببریم و استارتی باشد برای بازی‌های آینده خود در لیگ برتر تا بتوانیم لیگ بیستم را با موفقیت پشت سر بگذاریم. شاید دیر شده باشد اما می‌توانیم به روند خوب خود بازگردیم.

هافبک صنعت نفت در مورد لغو بازی این تیم با استقلال بیان کرد: ما تمام برنامه‌ریزی‌ها خود را انجام داده بودیم و مهیای بازی با استقلال شده بودیم ولی به درخواست باشگاه استقلال این بازی کنسل شد. قطعا ما منتظر این تیم هستیم تا در مقابل آنها با تمام قدرت قرار بگیرم. این اتفاق به سود استقلال شد چون هیچ بازی قبل از شروع لیگ قهرمانان انجام ندادند و زمان داشتند تا با توجه به فشردگی بازی‌ها استراحت کنند و بدون هیچ دغدغه‌ای راهی آسیا شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز