خبرگزاری کار ایران

شریفات: آلومینیوم پتانسیل کسب سهمیه را دارد / امیدوار بودم فولاد به نیمه نهایی آسیا صعود کند

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۹۵۳۰

بازیکن تیم آلومینیوم اراک می‌گوید در پنجره نقل و انتقالات زمستانی با پیشنهادی از فولاد خوزستان مواجه شده بود.

اسماعیل شریفات در گفتگو با ایلنا درباره تساوی مقابل پیکان تهران اظهار داشت: بازی برای ما دو نیمه متفاوت داشت، نیمه اول خوب نبودیم که گل خوردیم اما در نیمه دوم بهتر از آنها بودیم و در دفاع بودند که رو به جلو بازی کردیم و با ارسال پاس‌های زیاد منظم‌تر بودیم. نتیجه تساوی در این بازی به نظرم عادلانه بود. 

شریفات درباره اعتراض پیکانی‌ها به پنالتی آلومینیوم گفت: پنالتی برای ما صد در صد بود، روی آریاکیا خطا شد و واضح بود که پنالتی به سود ماست. در کل در داوری صحنه عجیبی وجود نداشت و عملکرد خوبی داشتند.

بازیکن آلومینیوم درباره برخورد با شیخ سلیمانی گفت: بعد از بازی تماس گرفتم و عذرخواهی هم کردم. روی یک صحنه حواسم نبود که من برای تصاحب توپ پایم را بلند کردم که به سر میلاد برخورد کرد که خداراشکر سرش بخیه نخورد و وضعیتش مناسب است.

شریفات درباره وضعیت تیم آلومینیوم به همراه علیرضا منصوریان گفت: ما الان روندی را داریم که هنوز با ایشان شکست نخوردیم و مهم این است که شکست نخوریم و این فرم را حفظ کنیم. نتایج نیم فصل اول را هنوز به دست نیاوردیم ولی می‌توانیم نتایج لازم را کسب کنیم.

او ادامه داد: در عملکردی که با آقای خطیبی داشتیم، به همراه آقای منصوریان تیم شخصیتش را حفظ کرده و نتایج لازم را شاید نگرفته باشیم اما کم گل خوردیم و از طرفی هم شکست نداشتیم. شرایط سخت می‌شود اما ما روی رتبه تک رقمی فکر می‌کنیم و مسلما یک نیم نگاهی هم به سهیمه داریم و از نظر خودم تیم ما پتانسیل کسب سهمیه را داریم.

بازیکن سابق استقلال و فولاد خوزستان درباره عملکرد نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا گفت: من عملکرد هر چهار تیم را دنبال می‌کنم. پرسپولیس صعودش قطعی شده و مدعی قهرمانی در آسیاست. استقلال که در گروه بسیار سختی قرار دارد و امیدوارم که صعود کنند. تراکتور هم شکست نخورده و روند خوبی داشته است. برای تیم فولاد امیدوار بودم که هرچند سخت است اما آنها را در نیمه نهایی لیگ قهرمانان ببینم.

او ادامه داد: به نوعی اگر بخواهم بگویم من باید به همراه فولاد در آسیا بازی می‌کردم و در این رابطه پیشنهاد هم وجود داشت اما متاسفانه پنجره آنها بسته بود و امیدوارم که به بهترین نتایج دست پیدا کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز