خبرگزاری کار ایران

محمودزاده: قطع برق ورزشگاه ارتباطی به ورزشگاه سردار جنگل نداشت

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۹۳۲۷

مسئول برگزاری مسابقات لیگ یک فوتبال کشور گفت: قطع برق ورزشگاه سردار جنگل ارتباطی به ورزشگاه نداشت و به دلیل آسیب پست برق یکی از مناطق نزدیک محل برگزاری مسابقه بود.

به گزارش ایلنا،فریبرز محمودزاده در گفت و گو با سایت سازمان لیگ فوتبال ایران اظهار داشت: ضمن قبولی طاعات و عبادات مردم عزیز در ماه مبارک رمضان باید عرض کنم با توجه به برگزاری مسابقات لیگ دسته اول در این ماه عزیز بعد از افطار و همچنین گرمای هوا در هفته های آینده، تمامی مسابقات باید زیر نور در ورزشگاه ها برگزار شود.  به همین دلیل قبل از اعلام برنامه مسابقات لیگ های مختلف سازمان لیگ ۲ مکاتبه رسمی و حقوقی در سال ۱۳۹۹ شرایط برگزاری مسابقات در زیر نور را اعلام کرد و از اداره کل ورزش و جوانان استان ها، هیات های فوتبال و باشگاه های میزبان درخواست پیگیری، محقق شدن و تجهیز شدن ورزشگاه به نور کافی را خواستار شد.

وی افزود: این مکاتبات بسیار تاثیرگذار بود و خیلی از مسئولان ورزشگاه ها مجددا اقدام به تجهیز و تکمیل نور خود کردند. با این حال در هفته های بیست و یکم و بیست و دوم مسابقات لیگ، شاهد قطع برق در دو مسابقه بودیم. ابتدا در اهواز و مسابقه دو تیم استقلال خوزستان و استقلال ملاثانی و دیگری شب گذشته در مسابقه دو تیم چوکای تالش و رایکا بابل با مشکل قطع برق مواجه شدیم.

محمودزاده تصریح کرد: در جلسه های هماهنگی قبل از مسابقه و همچنین حین برگزاری مسابقه نیروی متخصص فنی برق از شهر میزبان و اداره برق هر شهر حضور پیدا کنند که در صورت بروز مشکل برای رفع آن سریعا اقدام کنند.
 
مسئول برگزاری مسابقات لیگ یک  فوتبال کشور با اشاره به مشکلات قطع برق مسابقه در ورزشگاه سردار جنگل رشت عنوان کرد: قطع برق ورزشگاه سردار جنگل ارتباطی به ورزشگاه نداشت و به دلیل آسیب پست برق یکی از مناطق نزدیک محل برگزاری مسابقه، برق ورزشگاه نیز دچار مشکل شد. این اتفاق در دقیقه یک مسابقه رخ داد و ۵۰ دقیقه بعد برق منطقه و متعاقب آن برق ورزشگاه نیز وصل شد و ناظر مسابقه به طور دقیق طبق آئین نامه اقدام کرد.  باید از آقای الماسخاله رئیس محترم هیات فوتبال استان گیلان، خانم رضوی معاون فنی اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان و آقای غفاری رئیس ورزش و جوانان شهر رشت تشکر کرد که با پیگیری های لازم با مسئولان برق منطقه این مشکل قطع برق مرتفع شد.

وی افزود: متاسفانه ژنراتور کمکی مخصوص برای برخی ورزشگاه ها نداریم که با توجه به مکاتبات حقوقی انجام شده امیدواریم نسبت به تهیه و نصب این ژنراتورها در ورزشگاه ها نیز اقدام لازم صورت گیرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز