خبرگزاری کار ایران

وحید قلیچ در گفتگو با ایلنا:

باید لیگ برتر را فدای قهرمانی آسیا کنیم/ سوشا مکانی هر چه دارد از پرسپولیس است/ حرف‌های که می‌زند از سر لجبازی است/ عزیزیان حق ندارد در مورد پیشکسوت‌‌های پرسپولیس صحبت کند

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۹۲۴۹

پیشکسوت پرسپولیس: سپاهان کار پرسپولیس را در لیگ برتر سخت می‌کند.

وحید قلیچ پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در گفتگوی با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص بازی این تیم در برابر الوحده امارت گفت: به نظر من چون ۴ برد پشت سر هم به دست آوردیم و از طرفی هم چون استقلال و فولاد باختند و تراکتور مساوی کرده بود بازیکنان کمی مغرور شده بودند. خداراشکر این شکست به موقع بود و بازیکنان به خودشان آمدند تا ادامه رقابت‌ها را جدی تر بگیرند.

وی در خصوص اینکه عده‌ای می‌گویند که پرسپولیس به عمد از الوحده شکست خورد، اظهار داشت: من این حرف‌ها را قبول ندارم. هیچ تیمی از باخت خوشش نمی‌آید و نمی‌خواهد ببازد. الوحده از موقعیت‌ خود استفاده کرد برد و ما نتوانستم از فرصت‌های خود بهره ببریم و باختیم. الان در حال حاضر پرسپولیس بهترین بازیکنان ایران را در هر پست در اختیار دارد و به هیچ وجه نباید ببازد.

وی افزود: این پرسپولیس به راحتی تا فینال رقابت‌ها پیش خواهد رفت. در لیگ نیز سپاهان عملکرد خوبی داشته و همین کار ما را سخت خواهد کرد. ولی ما ۴ سال پیاپی قهرمان لیگ شدیم و مزه‌ قهرمانی را چشیده‌ایم. ما باید همه تلاش خود را بکنیم تا قهرمان آسیا شویم و به نظر م می‌شود لیگ را فدای قهرمانی در آسیا کرد.

سنگربان سابق پرسپولیس در مورد حواشی به وجود آمده از طرف سوشا مکانی دروازه‌بان سابق این، بیان کرد: من به خود او گفتم اگر اکنون لژیونر شده و دارد در اروپا بازی می‌کند همه و همه بخاطر حضور او در پرسپولیس بوده است و این دور از جوانمردی ست شما وقتی در یک تیم بازی کردی و مشهور شده‌ای حالا بیای از تیم رقیب حمایت کنی. البته باید بگویم هواداران نیز نسبت به سوشا نیز کم لطفی کرده‌اند. من شک ندارم او پرسپولیسی است و حرف‌های که می‌زند از سر لجبازی بوده است و او آدم بی چشم رویی نیست.

قلیچ در مورد فوت حمید جاسمیان نیز گفت: متاسفانه کرونا بار دیگر یکی از عزیزان ما، حمید جاسمیان نخستین کاپیتان تاریخ پرسپولیس را گرفت. خدا ایشان را رحمت کند و امیدوارم هرچه زودتر از شر این ویروس منحوس خلاص شویم.

سنگربان پرسپولیس در پایان در مورد سخنان سعید عزیزیان در مراسم تدفین مرحوم جاسمیان، اظهار داشت: سعید عزیزیان حق ندارد در مورد پیشکسوت‌های پرسپولیس صحبت کند. ایشان در استقلال بودند و در این تیم مربی‌گری کرده و اجازه ندارد در مورد پرسپولیسی‌ها حرف بزنند. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز