خبرگزاری کار ایران

مجیدی: صحبت کردن درباره مسائل فنی خنده دار است / صدر جدول هستیم و به چیز دیگری فکر نمی‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۹۲۴۲

سرمربی استقلال در نشست خبری پس از رویارویی با الاهلی عربستان گفت: امروز هم ما و هم الاهلی خسته بودیم. هیچ ایرادی نمی‌توانم از بازیکنانم بگیرم چون با همه توانشان تلاش کردند.

به گزارش ایلنا، فرهاد مجیدی در نشست خبری پس از تساوی تیمش برابر الاهلی گفت: بازی بسیار خوبی بود. تیم الاهلی خیلی خوب بازی کرد اما من تحلیل فنی ندارم. صحبت کردن درباره مسائل فنی خنده دار است. چون بازیکنان خسته هستند. ما دوبار با الدحیل در ۶ روز بازی کردیم. امروز هم ما و هم الاهلی خسته بودیم. هیچ ایرادی نمی‌توانم از بازیکنانم بگیرم چون با همه توانشان تلاش کردند. در کل به آنچه که هدفمان بود، رسیدیم.

او درباره تغییر کیفیت تیم گفت: من فکر می‌کنم ما خیلی باهوش بازی کردیم. ولی دلیل اینکه نتوانستیم کیفیت دو بازی اول را ارائه دهیم، خستگی بازیکنانمان بود. هیچ ایرادی نمی‌توانم از بازیکنانمان بگیرم. برای همه تیم‌ها این مشکل هست. امروز هم الدحیل کیفیتش نسبت به بازی‌های قبلی پایین‌تر بود. همانطور که کاپیتان تیممان گفت، ما به دنبال صعود هستیم و حتما آن را به دست می‌آوریم. با تمرکز کامل و تمام انرژیمان در بازی بعدی شرکت می‌کنیم. 

مجیدی درباهر تغییر در الاهلی همچنین گفت: الاهلی تغییر نکرده بود. ما خسته بودیم.

سرمربی استقلال درخصوص نمایش مظاهری اضافه کرد: دروازه‌بان کارش گرفتن توپ است. ما صدر جدول هستیم و به چیز دیگری فکر نمی‌کنیم.

او درباره نمایش هجومی الاهلی عنوان کرد: من قبل از بازی هم گفته بودم الاهلی تیم بسیار خوبی است. ولی این یک امتیاز بیشتر به درد ما خورد تا الاهلی. آن‌ها خوب بازی کردند و در ابتدا هم این را گفتم. از طرفی بازیکنان ما خیلی خسته بودند.

استقلال باهوش کار کرد؟ مجیدی در پاسخ به این سوال گفت: صد درصد.

سرمربی استقلال در رابطه با مدیریت فرصت‌های الاهلی در جریان بازی همچنین گفت: ما برای این بازی یک سازماندهی داشتیم. 

فرهاد مجیدی در پایان درباره رویارویی با الشرطه عراق گفت: همه بازی‌ها سخت است. بازی آخر خیلی سخت است ولی ما یک سازماندهی در تیم داریم که چه زمانی بجنگیم و چه زمانی بازی را کنترل کنیم. امروز خسته بودیم و بیشتر بازی را کنترل کردیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز