خبرگزاری کار ایران

زیدان: امیدوارم راموس به بازی برگشت برسد/ برای پیروزی به لندن خواهیم رفت

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۹۲۳۶

زیدان از انگیزه خود و بازیکنانش برای بازی برگشت برابر چلسی گفت.

به گزارش ایلنا، رئال مادرید با تساوی یک بر یک خانگی مقابل چلسی، کار سختی برای بازی برگشت در استمفورد بریج خواهد داشت.

زیدان در پایان بازی گفت: زنده بیرون آمدن از بازی؟ هم بله هم نه، نیمه اول بد بود اما در نیمه دوم خودمان را پیدا کردیم و خوب بودیم. نتیجه عادلانه بود. چلسی تیم بسیار قدرتمند و جنگنده ای است، آنها بی دلیل در نیمه نهایی نیستند. از عملکرد خود راضی هستیم، در لندن از این هم بهتر کار خواهیم کرد.

وی ادامه داد: میلیتائو مثل سایر هم تیمی هایش بازی فوق العاده ای داشت. دقایق بازی بازیکنان را مدیریت خواهیم کرد. آنها از لحاظ جسمانی باید آماده دیدار برگشت باشند. باید بدانید که چطور سختی را تحمل کنید، ما هنوز زنده ایم، و برای گلزنی به لندن خواهیم رفت. گل بنزما عالی بود، دیگر از کارهای او شگفت زده نمی شوم. نمی توانیم در هر بازی 3 یا 4 گل به ثمر برسانیم. به بازیکنانم افتخار می کنم، ما به روند آماده سازی خود باور داشتیم و  این مهم ترین چیز است. از کیفیت خود خبر داریم و می دانیم چطور از آن استفاده کنیم.

زیدان در خصوص حضور راموس گفت: امیدوارم راموس برای بازی برگشت با ما باشد. هنوز با تیم تمرین نکرده، اما ما منتظریم. امیدوارم هرچه زودتر برگردد. او، لوکاس وازکز، فرلاند مندی و فده والورده، همه بازیکنانم را می خواهم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز